Els Mossos d'Esquadra han trobat aquest dissabte un cadàver en una zona boscosa de Blanes (Selva). El cos està en un avançat estat de descomposició, però els investigadors han assegurat que no hi ha indicis de mort criminal. La identitat de la víctima està encara per confirmar, però la policia catalana no descarta cap hipòtesi i s'inclinen cap a la possibilitat que es tracti del jove andorrà de 32 anys que va desaparèixer el passat 15 d'agost, tot i que el mal estat del cadàver està dificultant la seva identificació. 

La troballa del cos s'ha fet al voltant de dos quarts d'onze del matí, en un bosc proper a la localitat de Blanes, per on feia dues setmanes que busquen el Joel Mont Montero, el jove de 32 anys i originari d'Andorra, però que fa temps vivia amb la seva mare als afores del municipi. A hores d'ara els investigadors de la policia catalana estan a l'espera de conèixer els resultats de l'autòpsia, que ajudarà a posar llum sobre la identitat de la víctima. 

Desaparegut fa dues setmanes 

El Joel Mont Montero consta com a desaparegut oficialment des del dia 15 d'agost, quan la seva mare va interposar una denúncia perquè no va tornar a casa. Els Mossos d'Esquadra no han considerat la seva desaparició ni inquietant ni de risc, però han rastrejat l'entorn de Blanes, així com les poblacions veïnes de Lloret de Mar, Tossa de Mar i Malgrat de Mar, amb l'ajuda d'un grup de voluntaris format per veïns i amistats del jove. 

El dia que va desaparèixer, Joel va sortir de casa caminant, sense portar ni el mòbil ni diners, passejant una gossa negra que, segons han explicat des de la família, respon al nom de Kuki. El jove duia uns pantalons de camuflatge, samarreta blava i sabatilles negres. Des del seu entorn més proper han confiat fins al moment que s'hagi tractat d'un malentès o fins i tot d'una desaparició voluntària. Ara només queda esperar els resultats de l'autòpsia per confirmar si es tracta del Joel Mont, la mort del qual, segons els investigadors, hauria estat accidental