La relació entre els restaurants i els clients ha canviat per sempre. Amb l'arribada de les noves aplicacions per demanar menjar a domicili el contacte entre el local i el comensal és mínim. Tot i això, hi ha algunes excepcions.

La gran majoria d'aplicacions per demanar menjar com Glovo, Uber Eats o Just Eat compten amb diversos apartats per deixar algunes instruccions. Algunes estan relacionades amb el mètode de lliurament, per exemple, deixar la comanda a la porta o no tocar el timbre.

També hi ha un espai per escriure instruccions relacionades amb el menjar. Serveix per demanar, per exemple, que se li tregui algun ingredient o que se li afegeixi, també per a peticions especials com demanar que la carn estigui poc feta.

El divertit tiquet

S'ha popularitzat un tiquet a través de les xarxes socials pel comentari que va deixar el comensal a través de l'aplicació de Just Eat. En un restaurant asiàtic de Sevilla es van sorprendre tant de les instruccions que els va deixar el client que van decidir compartir-lo fins a arribar al popular compte @soycamarero.

El compte que publica diversos mems i fotografies relacionades amb l'àmbit de l'hostaleria va ensenyar el tiquet de la comanda en la qual es poden veure les instruccions del client. En ell es mostra un missatge molt graciós: "Si us plau, no tardeu gaire, la meva sogra és a casa i fins que no mengi no se'n va...".

tiquet 1 tw

El tiquet de Just Eat / Twitter

Segurament, la persona que va deixar aquest comentari no esperava que es fes viral a les xarxes socials i no sabem si li ha suposat algun tipus de problema de parella.

La comanda es va fer a les 15:35 pel que els clients havien de tenir gana, és una hora una mica tardana per menjar, encara que els restaurants no solen ser plens a aquella hora pel que suposem que van poder satisfer la demanda de la persona que va fer la comanda.

El local sevillà que va rebre la comanda

El local que va rebre la comanda per la plataforma Just Eat és el Tuk Tuk Noodles de Sevilla, concretament el que està ubicat al carrer Julio César, a pocs metres de la Reial Mestrança de Cavalleria de Sevilla. Es tracta d'un establiment especialitzat a la cuina tailandesa.

Ha estat valorat per 87 usuaris al portal Tripadvisor, té una nota mitjana de 3,5 sobre un màxim de 5. Els seus comensals han decidit col·locar l'establiment en la categoria de preu molt baix, a més un dels seus forts és la relació qualitat/preu.

L'última valoració, és aquest mateix estiu, no és gaire esperançadora per a l'usuari que va demanar que s'afanyessin. L'usuari Alba Cerey va comentar el 16 de juliol que solien demorar-se amb les comandes: "Solem demanar Tuk Tuk per menjar a casa. És cert que l'espera pot ser bastant llarga, per això nosaltres ja demanem amb bastant antelació. El menjar és boníssim, ve molt bona quantitat i el servei és genial. Mai no falta els dijous al nostre pis!".

Hi ha diverses crítiques en aquest sentit per la qual cosa tot n'apunta que la sogra del client del tiquet que es va fer viral va marxar bastant tard de casa seva.