Un motorista de 44 anys va morir aquest divendres en un accident de trànsit al districte de Sant-Montjuïc de Barcelona. Els fets van tenir lloc cap a dos quarts de dotze del migdia a la Ronda del Mig en sentit ascendent, quan per causes que es desconeixen la motocicleta que conduïa la víctima es va accidentar. Fruit de l'impacte, l'home va patir ferides de molta gravetat. Fins al lloc dels fets s'hi van desplaçar efectius de la Guàrdia Urbana de Barcelona i del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM), que van traslladar el ferit fins a l'Hospital Clínic, on va acabar morint poc després.

La Unitat d’Investigació i Prevenció de l’Accidentalitat (UIPA) de la Guàrdia Urbana que s’ha fet càrrec de la investigació de l’accident per esclarir què va passar perquè la motocicleta acabés tenint l'accident i el conductor perdés la vida. Des de l'Ajuntament de Barcelona han emès un comunicat lamentant la mort del motorista i enviant el seu condol a la família i amistats, a més de refermar el seu compromís per intentar reduir el nombre d'accidents de trànsit mortals que es produeixen a la capital catalana.

Segon accident mortal d'un motorista en menys de 24 hores

L'accident mortal a la Ronda del Mig es produeix menys de 24 hores després que el dijous a la nit un altre motorista de 33 anys també perdés la vida en un sinistre viari a Barcelona. Quan faltaven pocs minuts per arribar a la mitjanit, un NitBus i una motocicleta van col·lidir al carrer de les Agudes, al districte de Nou Barris, provocant la mort del conductor del vehicle de dues rodes. Els serveis sanitaris no van poder fer res per salvar la vida de l'home. La Guàrdia Urbana investiga les causes del sinistre.

Amb aquests dos motoristes ja són quatre les persones que han perdut la vida en un accident de trànsit a Barcelona aquest 2023. Les dues primeres víctimes van ser un vianant atropellat per un camió al carrer de Verdi el 2 de gener i el conductor d'un patinet elèctric que va ser envestit per un autocar a l'avinguda Roma l'11 de gener. A aquestes quatre víctimes se li han de sumar aquelles que han mort després de les 24 hores de l'accident, fent que no es consideri un sinistre mortal. És el cas, per exemple, del motorista que va morir envestit per un agent de la Guàrdia Urbana.