Ayaansh Kumar és un nen d'un any que s'ha fet viral als Estats Units. El motiu? Ha agafat el mòbil de la seva mare i ha començat a comprar una gran quantitat de mobles sense que ells se n'adonessin. En total, ha gastat més de 1.500 euros. Tot va començar quan el nen va demanar el mòbil a la seva mare per jugar. Sense imaginar el que passaria a continuació, ella li va deixar. Però en comptes de jugar, va posar-se al compte online de Walmart, que és una cadena de supermercats de Middlesex de Nova Jersey.

Un nen d'un any gasta 1.500 euros comprant mobles per internet

El petit va començar a tocar tecles i, sense voler, va comprar una gran quantitat de cadires, amb un valor total de 1.700 dòlars, que són uns 1.500 euros. Sense adonar-se, va fer clic al botó de comprar i, automàticament, es va fer la comanda.

Els pares del nen s'han quedat sense espai a casa per culpa de les comandes

Al cap de pocs dies, van començar a arribar molts paquets a casa, fet que va sorprendre molt als pares de l'Ayaansh, ja que no tenien constància d'haver demanat res per internet.  "Estàvem molt sorpresos, no recordàvem haver fet les comandes. Vam estar rebent paquets tota la setmana i ens hem quedat sense espai a casa nostra. Avui han arribat dos paquets més grans", diu el pare del nen a Fox News.

L'origen d'aquest surrealista error és que els pares del nen van deixar una sèrie de productes al carret digital, ja que estaven mirant mobles per redecorar la casa. Per tenir guardats els preferits, el van posar al carret. Evidentment, de tots els productes, havien d'escollir quins es volien quedar i quins no abans de fer clic al botó ce "comprar".

Compras virales USA / Fox News

Ayaansh Kumar és un nen d'un any que s'ha fet famós perquè ha gastat 1.500 euros en comprar mobles sense voler als Estats Units / Fox News 

"Havíem posat els articles en un carretó online per revisar els articles més tard i veure si realment els volíem o no"

No obstant això, el petit Ayaansh es va avançar i, sense voler, va fer clic al botó i es va fer la compra. "Havíem posat els articles en un carretó online per revisar els articles més tard i veure si realment els volíem o no", afegeix el pare sorprès, ja que encara no dona crèdit a la surrealista situació.

Els pares del menor, en principi, volien retornar tots els articles, però ara s'ho han pensat millor i es quedaran dos dels articles de record. "Després que aquesta notícia hagi fet riure a tanta gent, i sobretot en els mals temps que corren per culpa del coronavirus, estem molt contents que hagi alegrat el dia a tanta gent. Per això mateix, volem conservar alguns articles de record". 

Així doncs, intentaran retornar gairebé tots els articles que han encarregat per error. "Walmart té una bona política de devolució, així que tenim esperança en poder-los tornar", conclou la família del petit.