El negoci de les influencers és molt rendible. Mai ningú abans havia guanyat tants diners traient partit de la seva imatge i marca personal en xarxes socials, davant de milions de seguidors. Les influencers han incrementat exponencialment els seus ingressos, sigui traient una línia de roba o cosmètics, que són els més comercialitzats. Tanmateix, una influencer ha anat molt més enllà. Parlem de Stephanie Matto, una influencer australiana que està guanyant una veritable fortuna amb un negoci molt curiós: ven la suor dels seus pits. La dona va saltar a la fama després de participar en el reality ¡90 Day Fiancé¡.

Tirar-se pets, un negoci molt rendible

Tot i això, abans de vendre la seva suor, la influencer va aprofitar la popularitat després de concursar en el reality per iniciar un altre negoci molt més repugnant: vendre els seus pets en pots de vidre. Sí, has llegit bé. Pets. En una entrevista per a BuzzFeed, la influencer ha explicat que se li va ocórrer que els pets podien ser una gran oportunitat de mercat i, alhora, una cosa diferent, divertida i peculiar. I tenia raó. Els seus pets en pots van tenir tant èxit que Matto va assegurar en l'entrevista que estava guanyant gairebé 50.000 dòlars - 44.000 euros - a la setmana. Però, desgraciadament, tirar-se tants pets li va provocar un problema intestinal i va haver de canviar la seva dieta.

Els seus símptomes eren conseqüència de la quantitat de gasos que tenia a l'estómac causat pels seus hàbits alimentaris: "Em van aconsellar que canviés la meva dieta i prengués un medicament supressor de gasos, el que va acabar efectivament amb el meu negoci," va explicar. La influencer no volia que els seus ingressos disminuïssin, per la qual cosa va pensar en un altre negoci igual d'horripilant. Matto ha passat de vendre els seus pets a vendre la suor dels seus pits.

Ven la seva suor per 500 dòlars

La influencer té molts seguidors a TikTok. Allà explica com és el procés de treure la suor dels seus pits. "M'encanta asseure'm al costat de la piscina i omplir els flascons amb la suor dels meus pits. Però també és una feina dura, no es deixin enganyar", explica la jove a les seves xarxes socials.

Encara que és difícil de creure, milers d'usuaris han comprat aquest tipus de producte i estan disposats a pagar molts més diners. Per què? Els fetitxes, que consisteixen en la presència de freqüents i intenses conductes o fantasies sexuals excitants. El mercat dels fetitxes cada vegada és més extens i és un negoci en alça. Es pot trobar de tot com, per exemple, calces utilitzades.

En el cas de la influencer australiana, cada flascó de suor costa uns 500 euros i pel que sembla estan sent tot un èxit, tant, que la jove assegura que ven uns deu exemplars al dia. Els vídeos que ha penjat en el seu compte de TikTok no han tardat a fer-se virals i acumular milers de visualitzacions i comentaris de tota mena. "No em puc creure que hi hagi gent que compri això", "Sens dubte una emprenedora brillant" o "El món està molt malament", han estat algunes de les reaccions més populars.