Fa tan sols cinc dies, els veïns de Lleida creien que ja podien respirar tranquils després que es detingués la responsable d'haver incendiat 17 contenidors en tan sols tres dies. Per desgràcia, encara que es deixés fora de joc l'autora d'aquells fets, tot i que de forma temporal, ja que dissabte va tornar a quedar en llibertat, la crema de contenidors no s'ha aturat. La Guàrdia Urbana de Lleida ha detingut aquest dimarts a la nit, poc després de les nou, un home de 46 anys, veí del municipi, que ha cremat, de forma total o parcial, sis contenidors d'escombraries.
Els fets van tenir lloc durant la nit i la matinada de dilluns. Cap a les dotze menys vint, la Guàrdia Urbana va rebre un avís d'un contenidor que estava cremant a l'altura del número 37 del carrer Príncep de Viana. Pocs minuts després, també es va calar foc a un altre contenidor el mateix carrer, a pocs metres de distància. Insatisfet després del doble incendi, l'home va seguir fins a la rambla de Ferran i, a l'altura del número 54, va cremar un altre contenidor. Davant d'aquests fets, la Guàrdia Urbana va iniciar una investigació que es va poder tancar ràpidament, en menys de 24 hores. Gràcies a la col·laboració ciutadana i les imatges que els veïns van aportar, els policies van poder identificar el responsable dels incendis i, aquest dimarts, poc després de les nou de la nit, van poder localitzar i detenir l'autor dels fets al carrer Príncep de Viana.
En llibertat després de cremar disset contenidors
Fa tan sols cinc dies que al municipi es va detenir una veïna de 32 anys pels mateixos fets, tot i que a major escala. En tres dies, la dona va cremar disset contenidors, i va obligar a la Guàrdia Urbana i els Mossos d'Esquadra a col·laborar en un operatiu que es va allargar durant diverses nits fins que la van atrapar. Una captura amb regust agredolç, ja que, si bé van capturar-la, va quedar en llibertat després de passar pels jutjats, per tant, tot indica que el nou detingut tindrà una trajectòria similar i tornarà a estar al carrer en molt poc temps.
🔴 Sigues el primer a rebre les notícies d'última hora d'ElCaso.cat al teu WhatsApp. Clica aquí, és gratuït!