Els Mossos d'Esquadra han denunciat un taller d'un petit municipi de l'Alt Camp després de descobrir que no tenia llicència per fer l'activitat, no complia amb cap de les mesures de seguretat i no tenia els seus treballadors donats d'alta a la Seguretat Social. A més, un client amb molta mala sort, va anar a buscar el cotxe en el moment que la policia catalana estava treballant in situ i va acabar detingut com a suposat autor d'un delicte de tràfic de drogues.
Els fets van tenir lloc aquest divendres 23 de gener a les onze del matí, en un taller d'un poble de la comarca de l'Alt Camp que els Mossos no han volgut comunicar. La Unitat de Seguretat Ciutadana dels Mossos d'Esquadra, juntament amb la Unitat Regional de Medi Ambient, van anar de manera rutinària a inspeccionar aquest taller. Els agents van descobrir que el taller no tenia llicència d'activitat ni autorització per a la gestió de residus. A més, van descobrir que els dos treballadors que en aquell moment estaven a l'establiment no tenien papers i que, a més, no tenien contracte ni estaven donats d'alta a la Seguretat Social.
En la inspecció, la policia catalana va descobrir que els elements que es fan servir per a la reparació dels cotxes —com l'oli o els filtres— no tenien l'etiquetatge que obliga la llei. A més, no hi havia extintors ni mesures bàsiques de seguretat, fet que posava en risc els treballadors perquè els materials inflamables tampoc estaven emmagatzemats correctament.
Els treballadors tampoc van poder ensenyar als Mossos d'Esquadra cap document que acredités el manteniment de les màquines i els equips que feien servir.
Va a buscar el cotxe i acaba detingut
La casualitat moltes vegades és capritxosa i et fa estar al lloc incorrecte en el moment que no toca. Això és el que li va passar a un dels clients d'aquest taller il·legal quan va anar a buscar el seu cotxe. Els Mossos van identificar l'home i van descobrir que el vehicle que volia emportar-se no estava al seu nom. Els agents van escorcollar-lo i li van trobar dues bosses amb gairebé dos grams d'MDMA i més de mig gram de metamfetamina. A més, van trobar 220 euros en bitllets fraccionats.
Davant dels fets, els agents van detenir el client del taller. Es tracta d'un home de 25 anys i amb catorze antecedents policials, acusat de ser el suposat autor d'un delicte de tràfic de drogues. Els Mossos d'Esquadra no han volgut comunicar la nacionalitat del detingut, que va passar a disposició judicial i va quedar en llibertat unes hores després amb l'obligació de presentar-se davant de la justícia quan se'l demani.
🔴 Sigues el primer a rebre les notícies d'última hora d'ElCaso.cat al teu WhatsApp. Clica aquí, és gratuït!
