Recuperats gairebé tots els instruments musicals robats a Constantí (Tarragonès). Els Mossos d'Esquadra han detingut un home de 25 anys al municipi tarragoní acusat de sostreure diversos instruments i material de so professional per un valor aproximat de 15.000 euros. L'arrestat està imputat per un delicte de robatori amb força, després d'entrar el passat dilluns 25 de setembre en un conegut estudi de música de la localitat per emportar-se guitarres, micròfons i d'altres objectes. Però, el més curiós de tot, potser, a més de ser enxampat per intentar vendre'ls, va ser on els amagava perquè ningú se n'adonés que els tenia: a la dutxa.

L'home intentava vendre tots els objectes sostrets a pàgines web de compravenda. Tanmateix, no va ser per una revisió policial d'aquests portals d'Internet pels quals va ser enxampat, sinó per la pròpia víctima del robatori i propietari dels instruments, que va aportar informació relacionada amb el delinqüent i els seus intents de desfer-se dels productes de l'estudi musical de Constantí. Així, els Mossos d'Esquadra van localitzar l'individu i van accedir al domicili del presumpte autor del robatori. Durant el registre de l'habitatge, els agents van trobar guitarres, micròfons i d'altres aparells electrònics relacionats amb el so professional amagats a la dutxa, alguns d'aquests eren part del material que va emportar-se de les instal·lacions del municipi tarragoní.

Objectes robats d'un estudi de música de Constantí / CME
Objectes robats d'un estudi de música de Constantí / CME

Detingut i investigació oberta per quinze robatoris més a Tarragona

Els Mossos d'Esquadra van detenir l'home i se'l van emportar a comissaria. Una vegada a dependències policials, l'individu va detallar tot tipus d'informació relativa als objectes robats. Així, la policia catalana manté oberta la investigació i segueixen la pista dels instruments i més material que el presumpte lladre va intentar vendre a pàgines webs de segona mà especialitzades. Atès que no van poder-se recuperar tots els aparells dels quals s'havia denunciat la desaparició. Els agents investiguen, a més, al mateix sospitós per uns quinze robatoris més a diferents trasters de l'àrea de Tarragona