Cada estiu surten a la llum diferents gelats, cadascun d'ells més estrafolari. Els sabors tradicionals de xocolata, vainilla, nata o maduixa s'han quedat enrere i deixen pas a uns sabors més originals: hi ha gelats de pipes, de cànnabis i fins i tot de coca de Sant Joan. Per combatre els gustos tradicionals i els gelats clàssics que han regnat sempre al mercat, les empreses s'atreveixen amb barreges insospitades. En aquesta ocasió, la companyia que proposa un nou gelat es diu Miller High i ha batejat la seva creació com a "Gelat de bar de mala mort". Vegem per què.

Un gelat que recorda ser en un local mal cuidat

Amb motiu de la celebració dels seus 100 anys, la gelateria Tipsy Scoop es va aliar amb Miller High Life per crear i presentar l'Ice Cream Dive Bars. L'empresa cervesera ha anunciat a través de les seves xarxes socials aquest nou llançament, un gelat que té gust de "xocolata amarga, cervesa, caramel i fum de tabac". Però, com s'aconsegueix això? Doncs, segons Miller High, amb una "combinació perfecta de vainilla fumada, caramel enganxós i la cervesa que estimes". Tots aquests ingredients tenen per objectiu que el gelat evoqui la sensació de cau i de local mal cuidat. L'empresa els vendrà en packs de 6 i, per a aquells que pensen que es tracta d'una broma, es poden adquirir per internet. Tanmateix, el preu sí que sembla ser una broma, ja que costen, ni més ni menys que l'elevada xifra de 35 euros.

Un èxit entre els consumidors

Però, què ha fet pensar els creadors d'aquest gelat tan desagradable que als consumidors ens pot agradar? No ho sabem, però jutjant pels comentaris a les xarxes socials, la iniciativa està sent tot un èxit. Alguns dels comentaris dels usuaris són: "Podria menjar-me un nombre il·limitat d'aquestes coses. Sou uns genis del màrqueting" i "Heu fet el meu somni realitat. Un petit tast de la nostra joventut". Davant de la bona acceptació, la marca ha preparat un compte enrere per avisar els fans de quan podran tenir estoc disponible.

La terrible idea prové dels Estats Units

Com no és novetat, aquesta idea ve dels Estats Units, país reconegut per fer menjars realment impossibles (com a espaguetis amb patates 'chetos'). L'empresa anima que els consumidors provin el gelat perquè es traslladin a un antre: "L'olor d'antic perquè el bar és indubtablement vell, els peus enganxats a terra, la il·luminació tènue i fosca, no importa l'hora que sigui". L'experiència va a més amb aquesta "aroma a fum que funciona com a colònia per als quals són al bar". Amb tant detall de descripció, t'atreviries a provar-ho?