A vegades, l'ajuda dels veïns és indispensable per poder capturar els delinqüents, però hi ha casos en què els ciutadans s'arrisquen massa i acaben en problemes. Un exemple d'això va tenir lloc ahir, dimecres 20 de maig, a Sabadell. Els veïns d'un barri van increpar uns camells que utilitzaven el seu domicili de narcopís, van aconseguir que se'n detingués un d'ells i els altres van decidir venjar-se'n. Els camells van recollir el material i, abans d'abandonar el pis, hi van calar foc. Afortunadament, ningú no va resultar ferit, tot i que l'edifici cremat va patir alguns danys per les flames i el fum.

Els veïns del carrer dels Reis Catòlics estaven farts d'haver de compartir carrer amb un narcopís que causava problemes, molt de moviment i malestar al barri, i van decidir fer alguna cosa al respecte. Després de mesos d'increpar els delinqüents i de demanar a la policia que fessin un escorcoll al domicili, finalment, els Mossos d'Esquadra van poder entrar-hi i, durant la intervenció, detenir un dels camells, un home del qual no s'ha revelat més informació.

Cremen el pis abans de marxar

Després de l'actuació policial, els veïns van continuar amb les seves reivindicacions, increpant els altres delinqüents que quedaven i intentant expulsar-los del seu carrer. Finalment, l'acció dels veïns va funcionar, però no exactament com esperaven. Els altres camells, veient que allà només trobarien problemes, van decidir marxar, però no sense venjar-se. Els camells van recollir les seves pertinences i, abans de fugir, van calar foc al seu pis, segons avança Diari de Sabadell i confirmen els Mossos a ElCaso.cat. Quan els altres veïns se'n van adonar, van avisar els serveis d'emergències per demanar-los ajuda. Cap allà es van desplaçar tres dotacions de Bombers, que, afortunadament, van poder apagar les flames ràpidament sense que ningú resultes ferit. La majoria dels veïns van sortir de les seves cases pel seu compte, i tot i que els Bombers en van trobar una tancada al seu pis, estava il·lesa. La façana exterior de l'edifici va acabar parcialment cremada, i alguns vidres s'havien trencat, però per sort els danys van ser moderats.

Ha passat alguna cosa que encara no surt a EL CASO?
Avisa'ns des d'aquí