La Policia Local de Lloret de Mar, a la Selva, va detenir el passat dissabte un turista francès de 29 anys que es va encastar contra el mur d'un hotel després d'intentar evitar un control policial, una estratègia que clarament no li va sortir com esperava. Tot i sortir de la via i acabar contra la paret de l'edifici, el conductor no va patir danys, per la qual cosa els agents desplaçats el van poder detenir per conducció temerària i sota els efectes de l’alcohol.

Els fets van tenir lloc cap a tres quarts de set del matí a l’avinguda Just Marlés, on la Policia Local del municipi estava fent un control d'alcoholèmia per qüestions de seguretat viària, quan va arribar l'home i, en veure que hi havia un control i que clarament l'enxamparien, va decidir saltar-se'l i fugar-se. Les patrulles van començar a perseguir el fugitiu, el qual va començar a conduir temeràriament per tal d'escapar-se dels seus perseguidors i deixar-los enrere, però no va caure en el fet que hi ha un motiu pel qual conduir begut és il·legal.

Xoc aparatós però sense ferits

El fugitiu, que a causa de l'alcohol no es trobava en plenes facultats per circular, va sortir de la via i es va encastar contra la façana de l'Hotel Rosamar Spa, a l'avinguda Pau Casals, on va quedar el cotxe aturat. Afortunadament, el conductor no va resultar ferit ni tampoc cap treballador o hoste de l'hotel, sinó que l'accident va servir per acabar amb la persecució i poder detenir finalment el fugitiu, el qual ja no tenia forma d'escapar. Així doncs, els agents desplaçats van arrestar el turista, i es va descobrir que no només conduïa borratxo, sinó que ho feia sense cap document d'identitat ni permís de conducció a sobre, però la detenció va ser per delictes de conducció temerària i per anar sota els efectes de l'alcohol. Els danys causats a l'hotel continuen pendents de valoració tècnica, per la qual cosa es desconeix exactament el seu valor econòmic.

🔴 Sigues el primer a rebre les notícies d'última hora d'ElCaso.cat al teu WhatsApp. Clica aquí, és gratuït!