Els Mossos d’Esquadra i la Policia Local de Vinaròs han detingut aquest nit a l’Ametlla de Mar (Baix Ebre) un home de l’Est després d’haver-lo perseguit des del País Valencià, on, segons les primeres informacions, havia robat un vehicle amb un altre col·laborador seu. La persecució es va iniciar a Vinaròs i agents de la Policia Local el van seguir per l’AP-7 fins que el vehicle va sortir de la carretera i va entrar al municipi de l’Ametlla de Mar, on agents dels Mossos d’Esquadra van col·laborar per poder-los detenir. 

 

Al voltant de dos quarts de dotze, en un carrer del centre de l’Ametlla, els lladres es van veure rodejats i van intentar escapar. Un dels agents de la policia local de Vinaròs, per evitar-ho, va disparar a l’aire. Finalment, es va poder detenir un dels dos lladres que, com a mínim, anaven al cotxe. L’altre va poder escapar. 

Cotxe robat fugint d'un robatori

Segons han explicat fonts de la investigació a ElCaso.cat, els lladres havien robat el vehicle a la zona de Vinaròs i s’està mirant d’esbrinar si havien fet algun tipus de robatori aprofitant el vehicle. Durant la fugida, i segons consta a l’atestat, sembla que els lladres van llençar joies per l’AP-7. El detingut, estranger originari de l’Est, ha passat la nit a la comissaria de l’Ametlla de Mar i s’està a l’espera de l’atestat de la Guàrdia Civil, qui investiga el robatori ja al País Valencià, per aclarir si l’arrestat és entregat a un jutjat català o a un jutjat del Baix Maestrat.

Paral·lelament, la Unitat d'Investigació de la comissaria del Baix Ebre ha obert una investigació d'ofici per donar explicacions al jutjat de guàrdia de l'ús de l'arma de foc per part de l'agent de Vinaròs. Fonts de la policia asseguren que l'ús de la pistola reglamentària s'ha fet de manera correcta, segons les primeres informacions recollides pels Mossos d'Esquadra.