Els Mossos d'Esquadra han detingut dos homes de 21 i 22 anys després d'una perillosa persecució per Badalona. Els fets van tenir lloc el passat dilluns, quan la policia catalana va tenir coneixement del robatori d'un vehicle a la localitat de Tiana, al Maresme. Els agents van obrir una investigació per tal de localitzar-lo i, gràcies al seu dispositiu GPS, van poder descobrir que, després del robatori, havia circulat pels municipis de Vilanova del Vallès, Alella, Montgat i Badalona. En aquest últim, una patrulla de la policia catalana el va veure circular i, en adonar-se de la presència policial, els lladres van iniciar la seva fugida.

Van tenir un accident i van haver de seguir fugint a peu

El vehicle robat va circular de manera temerària i perillosa, posant en risc la resta de vehicles i vianants, mentre intentava desempallegar-se de les patrulles dels Mossos que portava darrere. La persecució va acabar amb el cotxe xocant contra dos vehicles, fent que el conductor i un segon ocupant haguessin de deixar el cotxe abandonat i seguissin amb la seva fugida a peu, arribant a travessar corrent l'autopista C-31, fent que els vehicles que hi circulaven haguessin d'anar amb compte per no atropellar-los. Finalment, els Mossos els van poder interceptar i detenir.

En comprovar la documentació dels dos nois, de 21 i 22 anys, van comprovar que el que conduïa no tenia el carnet en vigència per pèrdua de punts. Així doncs, els dos joves estan acusats de ser els presumptes autors dels delictes de robatori d’ús de vehicle, conducció temerària, resistència i desobediència als agents de l’autoritat, tinença d’armes, per originar greu risc per la seguretat del trànsit i conduir sense permís per pèrdua de punts. Tots dos van ser posats a disposició del jutjat en funcions de guàrdia de Badalona aquest dimarts.