Quatre persones han acabat ferides lleus en un aparatós incendi que ha tingut lloc aquest dimecres a la tarda a la ciutat de Barcelona. Els serveis d'emergències ha rebut l'avís que s'havia declarat un foc en un quart pis de l'edifici situat als números 22-24 del carrer del Rosari, al barri de les Tres Torres, al districte de Sarrià - Sant Gervasi, i immediatament s'han activat vuit dotacions dels Bombers de Barcelona per tal d'apagar les flames, així com diverses patrulles de la Guàrdia Urbana i efectius del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM) per si s'havia d'atendre alguna persona ferida.

La virulència de les flames i la gran columna de fum negre i espès que sortia per les finestres ha cridat l'atenció de la gent que hi havia per la zona, atemorits que el foc pogués avançar i tenir una gran afectació. La ràpida intervenció dels equips d'extinció, però, ho han evitat. Quan els serveis d'emergències han arribat a l'edifici, la majoria de veïns l'havien desallotjat per decisió pròpia i s'ha procurat que no hi quedés ningú dins. Al voltant de dos quarts de vuit del vespre, els Bombers han pogut donar les flames per extingides i han començat a ventilar el bloc de pisos perquè els veïns poguessin tornar a les seves cases amb total seguretat.

Quatre intoxicats pel fum

L'intens fum que s'ha desprès de l'incendi i ha sortit per les finestres, s'ha estès pels carrers del barri, cobrint-los d'una fina boira que feia difícil la visibilitat i la respiració. Els efectius sanitaris desplaçats fins al lloc han hagut d'atendre quatre persones que havien resultat intoxicades per la inhalació del fum, tot i que el seu estat era lleu i han pogut ser donats d'alta al mateix lloc dels fets. Durant els treballs dels equips d'emergències s'ha hagut de tallar la circulació de trànsit al carrer del Rosari.

Ha passat alguna cosa que encara no surt a EL CASO?
Avisa'ns des d'aquí