El futbolista Cristiano Ronaldo veurà aquest any complert el seu últim caprici de nou-ric, en el que s'ha gastat vuit milions d'euros. Encara que és una xifra digna d'una mansió, no es tracta d'un habitatge a la platja ni res de l'estil, sinó en un cotxe que porta esperant des de 2019 i que se sumarà a la seva ja extensa i milionària col·lecció automobilística, que inclou autèntiques joies de McLaren i Bugatti, les marques més cèlebres entre els vehicles de luxe.
El nou caprici de Cristiano Ronaldo
Va ser el 2019, abans de la pandèmia i totes les seves conseqüències, quan la casa italiana de luxe Bugatti va presentar un dels seus models més especials i exclusius, del qual només es fabricaran deu unitats i que pretén homenatjar la marca en el seu 110 aniversari. Es tracta del Bugatti Centodieci -110 en italià-, que fa dos anys que se sotmet a proves amb un prototip i que ara començarà a produir-se per als deu afortunats que pagaran vuit milions per cada una de les peces de la col·lecció limitada.
Un d'ells és Cristiano Ronaldo, el reconegut jugador del Manchester United, que aquest any podrà posar-se al volant de la seva última adquisició, que descansarà al garatge al costat dels seus altres vehicles, que inclouen un McLaren Senna, que ronda el milió d'euros; el McLaren P1, de preu similar; el Bugatti Veyron, que ja ascendeix als dos milions d'euros; o el Bugatti Chiron, de tres milions; entre molts altres cotxes de luxe.
Vuit milions en un cotxe d'edició limitada
El prototip que ha servit per al desenvolupament del Centodieci es coneix com a White Prototype i ha estat sotmès a condicions extremes per comprovar que funciona tal com espera la marca italiana de luxe. Entre les proves, que han sumat 50.000 quilòmetres, hi ha hagut recorreguts en circumstàncies de conducció normal diària i altres que suposaven un test d'alta velocitat, així com sessions de fins a 1.200 quilòmetres al dia.
Aquest examen de qualitat ha estat dut a terme, a més, per experts amb capacitat d'identificar els detalls que necessiten canvis o millores. I finalment, una última fase de prova s'ha portat en el circuit italià de Nardó, on s'ha portat el vehicle a la seva velocitat màxima durant els 12,6 quilòmetres que té el perímetre, ha permès que, després de tres anys, comenci la fabricació amb tots els seus atributs estudiats de forma exhaustiva.
L'última clatellada econòmica de CR7
De moment, se sap que el cotxe esportiu, que s'ha basat en el model Bugatti Chiron, arriba als 100 km/h en 2,4 segons, els 200 km/h en 6,1 segons i els 300 km/h en 13,1; assolint una velocitat màxima de 380 km/h.
Cristiano Ronaldo invertirà els vuit milions després d'un dels seus negocis més pèssims, l'apartament a Nova York que ha hagut de rebaixar dràsticament per poder vendre. Així es coneixia aquest febrer, quan es revelava que la seva casa de luxe en la Trump Tower es venia finalment després de tres anys intentant-ho. Finalment, havia hagut d'abaixar el preu de 12,3 milions d'euros a 6,4 milions, convertint-lo en un dels pitjors negocis del milionari.