Georgina Rodríguez Hernández, de 28 anys, s'ha convertit en una de les persones més populars a les xarxes socials i el seu nom està en tots els mitjans que es dediquen a la premsa rosa. Va saltar a la fama per la seva relació amb el futbolista Cristiano Ronaldo i recentment s'ha estrenat a Netflix un programa de telerealitat que tracta sobre la seva vida plena de luxes.

Encara que va néixer a l'Argentina, la seva mare és murciana i quan Rodríguez tenia un any van marxar de tornada a Espanya. Va créixer en el municipi aragonès de Jaca, lloc que Georgina considera la seva casa i sempre que pot visita els seus amics i família en aquesta ciutat.

Va començar la seva relació sentimental amb Cristiano Ronaldo a mitjans de 2016 i un any després va fitxar per l'agència de models UNO Models. Des d'aleshores la seva carrera ha anat en un ascens constant, ha treballat amb diverses marques i revistes importants com a Grazia, Men's Health, Glamorous, Yamamay i Pretty Little Things.

També ha aparegut en diversos mitjans de comunicació. Va participar en 'Mask Singer', el popular programa d'Antena 3 en el qual diversos famosos disfressats canten un tema i els jutges i assistents del públic han d'esbrinar qui s'amaga després de la màscara. Georgina va interpretar el tema 'Si por mi fuera' de Beret.

Els negocis de Georgina

Durant aquests anys al costat de Cristiano Ronaldo en els quals ha guanyat molta fama que li ha permès participar en molts projectes empresarials ha decidit començar els seus negocis per generar noves fonts d'ingressos per a la parella.

Des de l'any 2019 es va posar al capdavant del Grup Insparya, que gestiona les clíniques de trasplantaments capil·lars que són propietat de Cristiano Ronaldo. També ha participat juntament amb la seva parella en el projecte de Cruch Fitness, que té una franquícia a la ciutat de Madrid.

Georgina Insta 2

Georgina i Cristiano Ronaldo / Instagram

A començaments de 2021 va decidir iniciar una aventura empresarial molt reeixida en solitari. Va fundar la marca de roba 'OM By G', que va esgotar les seves existències després d'una estrena que va ser molt seguida i comentada a través de les xarxes socials.

No s'ha d'oblidar que Georgina Rodríguez és una de les persones més influents a internet. Té 30,6 milions de seguidors a Instagram, la qual cosa l'ha fet guanyar molts diners a través de publicacions relacionades amb contingut publicitari. De fet, segons Celebrity Net Worth el seu patrimoni seria d'uns 10 milions de dòlars (8,9 milions d'euros).

La seva nova sèrie de telerealitat

Una de les frases que s'han fet més populars en alguns dels anuncis que ha llançat Netflix abans d'estrenar 'Soy Georgina' és una que va pronunciar la model: "Sé el que és no tenir res i sé el que és tenir-ho tot", l'argentina parla sobre els seus orígens i com la seva vida va canviar en un instant.

En alguns dels capítols de la seva nova sèrie explica les dificultats que va haver de superar quan va decidir marxar a viure a Madrid. Diu que va arribar a viure en un pis que s'utilitzava com a traster i es considera una persona afortunada: "Gràcies a l'amor, ara la meva vida és un somni", comenta.

Georgina explica que va treballar com a dependenta a la botiga de Gucci de Madrid i després en el Corte Inglés. El cert és que es mostra com una persona molt propera i familiar que viu una vida de somni, Netflix ha sabut plasmar els valors que mostra per sobre de l'ostentosa que és la seva vida plena de luxes.