Un motorista ha perdut la vida després de patir un accident mortal a Barcelona. Els fets han tingut lloc deu minuts abans de les sis de la tarda, a la cruïlla de la ronda del General Mitre i el carrer de les Escoles Pies, al districte de Sarrià-Sant Gervasi. La víctima, un home de 53 anys, ha resultat mort després de xocar contra un cotxe per causes que a hores d'ara encara es desconeixen, però que s'estan investigant. L'home és la sisena víctima en accidents de trànsit mortals a la capital catalana d'enguany.

Un cop s'ha tingut constància de l'accident, la Guàrdia Urbana de Barcelona ha desplaçat fins al lloc dels fets diverses dotacions de la Unitat Central d’Atestats de Trànsit (UCAT)  per a poder esclarir les causes del sinistre i poder fer-ne l'atestat corresponent. També s'han mobilitzat unitats i vehicles dels Bombers i del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM) per assistir en l'accident, però no s'ha pogut fer res per salvar la vida del motorista. Des de l'Ajuntament volen traslladar el seu condol a la família i els coneguts de l'accidentat i afirmen tenir la voluntat de treballar per reduir els accidents de trànsit a la ciutat.

Un motorista mort a Horta-Guinardó

Els tres darrers accidents de trànsit mortals a Barcelona, comptant el d'avui, tenen en comú que la víctima era un motorista. L'últim cas va ser el dimarts 13 de maig, poc abans de les tres de la tarda, quan va haver-hi un accident entre un autobús i un home de 32 anys que anava amb moto a l’altura del número 276 del Passeig de la Vall d’Hebron, a Horta-Guinardó. A causa del xoc entre tots dos vehicles, el motorista va perdre la vida. El protocol va ser el mateix que avui, i es van desplaçar fins al lloc dels fets dotacions de l'UCAT per fer l'atestat i unitats del SEM per assistir els possibles ferits.

🔴 Sigues el primer a rebre les notícies d'última hora d'ElCaso.cat al teu WhatsApp. Clica aquí, és gratuït!