Els Mossos d'Esquadra han acabat amb un conflictiu pis ocupa que s'havia convertit en punt de venda de droga i magatzem d'objectes robats. Al domicili, ubicat als baixos d'un bloc de pisos, s'hi venia haixix, marihuana, cocaïna i èxtasis, així com medicaments venuts fora del canal legal. Els clients podien pagar amb diners, però sobretot amb objectes robats. Posteriorment, els responsables del punt de venda revenien aquests objectes i, un cop els hi aconseguien donar sortida, utilitzaven els diners per subministrar-se novament de substàncies estupefaents.
El passat 15 de juliol, amb tots els indicis recollits de l'activitat que s'hi duia a terme, agents dels Mossos d'Esquadra de la comissaria de Blanes, amb el suport de l'ARRO, van accedir al domicili. A l'interior hi van trobar 390 grams de marihuana, 53,49 grams d'haixix, 462,86 grams de pedra de substància blanca, 1025 euros en efectiu i el material necessari per a la venda com balances i bosses. S'estima que la droga intervinguda tindria un valor en el mercat il·lícit de 3.250 euros. En el dispositiu també es van poder detenir tres homes, tots tres de nacionalitat marroquina i amb diversos antecedents, com a presumptes autors d'un delicte contra la salut pública i també un altre per receptació. Un dels arrestats, de 30 anys, residia habitualment al pis i la resta hi anava periòdicament per gestionar el negoci que s'havien muntat.
Un dels detinguts, relacionat amb diversos robatoris
Es dona la circumstància que un dels altres dos detinguts, un noi de 23 anys, ha pogut ser relacionat amb dos robatoris amb força en habitacions d'un hotel situat al costat del pis. Un d'ells va tenir lloc el 3 d'abril, quan va sostreure diners en efectiu, joies, una bateria portàtil i uns AirPods que van poder ser recuperats el dia de l'entrada al pis. El segon robatori, en canvi, va acabar frustrat després que les víctimes el descobrissin a l'habitació.
🔴 Sigues el primer a rebre les notícies d'última hora d'ElCaso.cat al teu WhatsApp. Clica aquí, és gratuït!