Un insòlit succés ha paralitzat el trànsit a la ronda Litoral de Barcelona aquest dimecres al matí. Pels volts de dos quarts d'onze, els serveis d'emergències han rebut un avís que informava sobre una persona, un home, enfilada en un senyal al marge de la carretera, completament despullada. L'alerta ha mobilitzat els Bombers de Barcelona, patrulles de la Guàrdia Urbana i ambulàncies del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM), que s'han desplaçat fins al punt de l'incident, la sortida número 23 de la B-10, a l'altura del barri de Poblenou.
Un possible intent de suïcidi
La circulació dels cotxes ha quedat interrompuda entre el passeig de la Zona Franca i la Barceloneta en sentit Besòs, així com entre Sant Adrià i la Barceloneta en sentit Llobregat —tot i que s'han fet desviaments per evitar congestions importants—, per facilitar la tasca dels efectius d'emergències que han treballat per tranquil·litzar l'individu i aconseguir que baixi del senyal de trànsit de manera pacífica. L'home hauria manifestat la seva intenció de llençar-se a la carretera, la qual cosa implicaria un intent de suïcidi, segons han confirmat fonts municipals a ElCaso.cat. Per evitar un desenllaç tràgic en cas que acabés saltant, els efectius d'emergències han col·locat un matalàs de salvament. Segons sembla, l'individu pateix algun tipus de malaltia mental que l'ha impulsat a actuar d'aquesta manera tan dràstica.

Els agents de la Guàrdia Urbana de Barcelona i els efectius dels Bombers de la ciutat han intervingut amb celeritat i han aconseguit persuadir l'home perquè no es llencés i l'han pogut baixar. Els facultatius sanitaris del SEM se'n faran càrrec per comprovar que no tingui cap lesió física abans d'evacuar-lo de la ronda Litoral.
🔴 Sigues el primer a rebre les notícies d'última hora d'ElCaso.cat al teu WhatsApp. Clica aquí, és gratuït!