Una coneguda botiga de manga de Barcelona abaixa la persiana amb milers d'euros de deutes als seus clients, especialment aquells que van fer compres per Internet. Es tracta de Global Freaks Barcelona, un referent pels amants del gènere a la ciutat comtal, situada al número 25 bis del carrer de Bailèn. Pel que sembla, i segons han denunciat alguns dels usuaris a les xarxes socials, el propietari ha desaparegut i ha tancat les portes d'aquest establiment sense avisar ningú i amb centenars de milers d'euros i comandes que encara no han arribat a casa dels compradors.
La quantitat de diners que hauria estafat el propietari de la botiga, segons alguns mitjans citats per betevé, podria arribar als 120.000 euros. Tant és així que els clients habituals, tant els que anaven físicament com els que compraven per la pàgina web de la botiga, s'han organitzat en un grup de WhatsApp per intentar trobar una solució per poder recuperar els diners o, en tot cas, que els hi arribin les comandes que van fer. El grup té aproximadament un miler de membres i alguns dels afectats havien avançat els diners per la compra per Internet que superarien els 10.000 euros.
Afectats, treballadors i comandes sense enviar
Els afectats, que ja han inundat les seves xarxes socials amb les queixes d'aquesta suposada estafa, segons han explicat al mitjà citat, han intentat acostar-se a la botiga de manga del carrer de Bailèn per intentar recuperar els diners. Com a mínim, esperaven una explicació al respecte, però res d'això va passar.
Els treballadors de Global Freaks Barcelona, d'altra banda, asseguren que també són víctimes d'aquest cas i que els han enganyat, mostrant la seva predisposició a ajudar els clients afectats per intentar solucionar aquesta situació. "L'única cosa clara aquí és que els treballadors de Global som una víctima més que ho hem donat tot per l'empresa a nivells que mai imagineu i hem estat enganyats igual que els clients sobre la situació real", han expressat a X (antic Twitter).
Lo único claro aquí es que los trabajadores de Global somos una víctima más que hemos dado todo por la empresa a niveles que nunca imagináis y hemos sido engañados al igual que los clientes sobre la situación real.
— Alberto Martínez (@albertompcm) October 6, 2024
🔴 Sigues el primer a rebre les notícies d'última hora d'ElCaso.cat al teu WhatsApp. Clica aquí, és gratuït!