Els Mossos d'Esquadra investiguen la brutal agressió que va patir un sensesostre a Tortosa, al Baix Ebre. L'avís el va rebre la policia catalana aquest dimarts, 6 de gener, a les nou del matí, quan un testimoni va trucar al servei d'emergències 112 alertant que havia vist, mentre passejava el seu gos, una persona estesa amb un toll de sang. Fins al lloc dels fets, al pont del Mil·lenari —situat al passeig de la Ribera— s'hi va desplaçar una ambulància del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM), que va estabilitzar la víctima, de 32 anys, i la va traslladar, en estat greu, a l'Hospital Verge de la Cinta de Tortosa. Davant la gravetat de les ferides, els metges van decidir traslladar l'home a l'Hospital Joan XXIII de Tarragona. El sensesostre es recupera ara d'una fractura a les dues cames, una fractura de crani i una hemorràgia cerebral. 

Fins al lloc dels fets també s'hi va presentar una patrulla dels Mossos d'Esquadra que, segons ha informat el Diari de Tarragona i ha pogut confirmar ElCaso.cat, no va poder prendre declaració a la víctima a causa del seu greu estat de salut. Així i tot, el sensesostre va recuperar uns minuts la consciència per confirmar que dos homes l'havien atacat i que l'havien robat. 

Investigació oberta 

La Unitat d'Investigació s'ha quedat el cas per saber la identitat de les dues persones que van apallissar brutalment el sensesostre. Els Mossos d'Esquadra esperen que la víctima es recuperi de les ferides per poder prendre-li declaració i així avançar més en el cas. De moment, però, tenen la suposada arma amb la qual van agredir l'home: una barra de ferro, procedent de la pota d'una paperera, que els investigadors van localitzar a la zona fent una inspecció ocular. A més, suposen que l'agressió va ser la matinada del dia de Reis i que els dos atacants van emportar-se el mòbil i els diners que portava la víctima a sobre. 

🔴 Sigues el primer a rebre les notícies d'última hora d'ElCaso.cat al teu WhatsApp. Clica aquí, és gratuït!