La Guàrdia Urbana de Barcelona ha detingut un home després de caçar-lo in fraganti mentre intentava assaltar un bar al districte d'Horta- Guinardó. Els agents l'han interromput mentre l'home utilitzava una pedra ben grossa per rebentar la persiana d'un local al barri del Carmel. Els policies han capturat l'home, del qual no s'ha revelat més informació, i l'han detingut per un delicte de robatori amb força pel qual haurà de passar a disposició judicial.
Els fets han tingut lloc aquesta nit, dijous 4 de juny, al barri del Carmel de Barcelona. Una patrulla d'agents de la Guàrdia Urbana de Barcelona que feia tasques de seguretat preventiva per la zona ha sentit uns forts cops i ha anat a investigar de què es tractava. Quan han arribat a l'origen del soroll, han vist que hi havia un home intentant forçar la reixa d'un bar tancat amb una pedra, amb l'objectiu d'aconseguir trencar-la i colar-se a robar al local. Afortunadament, quan els agents hi han arribat, han pogut evitar que el lladre continués amb el seu assalt. Els agents van interceptar l'individu i el van detenir abans que pogués endur-se res del bar.
Rebenta l'aparador d'un restaurant amb una tapa de claveguera
Justament ahir a la matinada, cap als volts de les dues, van tenir lloc uns fets molt similar, també a Barcelona. Al barri del Clot, un individu va agafar una tapa del clavegueram, va apropar-se a un restaurant i va fer servir la tapa per rebentar l'aparador i colar-se a dins. El lladre va entrar al restaurant, va saquejar la caixa registradora i va fugir satisfet, però no es va fixar que un testimoni el va veure. Aquest individu va buscar una patrulla de la Guàrdia Urbana, els va explicar què havia vist i els va indicar quin aspecte tenia i per on van fugir. Gràcies a aquesta informació, els policies van poder localitzar i detenir l'autor dels fets.