La policia encara busca els autors d'un agressiu robatori a Montcada i Reixac, al Vallès Occidental, després que encastessin el cotxe contra l'aparador d'una farmàcia per aconseguir entrar-hi i s'emportessin la caixa registradora. Per ara, els lladres no han estat ni identificats ni detinguts, i els cossos policials mantenen oberta la investigació per caçar els responsables com més aviat millor. Els delinqüents s'han endut almenys 1.500 euros de la caixa, però els danys materials que han causat són molt majors. Afortunadament, no s'han de lamentar ferits de cap mena.
Els fets van tenir lloc durant la matinada d'ahir, 5 de novembre, quan, als volts de dos quarts de quatre, un cotxe es va estavellar contra l'aparador de la Farmàcia Pardo-Relat, situada al Carrer Masia del municipi vallesà. El que podria semblar un accident no ho era pas, i va quedar demostrat quan els ocupants del vehicle van entrar al local, es van endur la caixa registradora i van escapolir-se altre cop amb el cotxe, tot en aproximadament un minut i mig.
Investigació en marxa
Segons avança la Revista del Vallès, el cotxe que van utilitzar per cometre l'allunatge, aquesta mena de robatoris en els quals s'encasta un vehicle per a robar en un establiment, era robat i es va localitzar cap a les quatre de la matinada al carrer Cimal. Els agents de la Policia Local i dels Mossos d'Esquadra van apropar-se a la farmàcia en rebre l'alerta, però per ara no han estat capaços de localitzar ni identificar els lladres, per la qual cosa la investigació continua oberta, pendent de nous indicis que ajudin a esclarir la situació. Tampoc no es coneix el cost que ha tingut pel local aquest robatori, ja que dins la caixa hi havia, com a mínim, 1.500 euros, però també s'ha de tenir en consideració els danys que s'han causat al local en encastar un cotxe a l'aparador.
🔴 Sigues el primer a rebre les notícies d'última hora d'ElCaso.cat al teu WhatsApp. Clica aquí, és gratuït!