Els detectors que hi ha a les portes d'algunes botigues són un misteri. A vegades salten sense motiu quan entra un client, i d'altres sonen quan un d'ells abandona la botiga, però cap dels treballadors no els fa cas. Rarament, però, funcionen com és degut i permeten detectar lladres, que és justament el que li va passar a un home que va decidir robar a Barcelona i li va sortir el tret per la culata quan una patrulla de la Guàrdia Urbana el va veure just quan sortia. El cos no ha revelat més informació sobre el detingut, com l'edat o la nacionalitat.
Els fets van tenir lloc cap a les dotze del migdia d'ahir, divendres 24 d'octubre, quan un home va entrar amb una motxilla al Zara del carrer Pelai, va carregar-la de roba i va marxar del local com si res. No semblava que cap treballador s'hagués adonat del que havia passat, i el robatori podria haver-li sortit bé si no fos per un petit detall. En sortir de la botiga, l'home va passar entre els arcs detectors que hi havia a la porta, els quals van començar a sonar, avisant que l'home s'enduia alguna cosa que no havia pagat.
Atrapat a les portes
El lladre, desafortunat, no va tenir temps ni d'inventar-se una excusa ni de córrer ni de fer qualsevol altra cosa, ja que, just quan sortia del local i saltava l'alarma, creuava just per davant una patrulla de la Guàrdia Urbana que, en veure la situació, va interceptar immediatament el sospitós, sense esperar a veure si arrancava a córrer o que feia. Els agents van agafar la motxilla de l'home per revisar que hi tenia dins, i quan la van obrir van trobar-se amb diverses peces de roba de la botiga que havia guardat sense pagar, i que juntes tenien un valor aproximat d'uns 600 euros. Gràcies a la rapidesa de la intervenció policial, es van poder tornar immediatament els objectes robats i l'home va ser detingut acusat de furt.
🔴 Sigues el primer a rebre les notícies d'última hora d'ElCaso.cat al teu WhatsApp. Clica aquí, és gratuït!