Els Mossos d'Esquadra han detingut aquest diumenge a Vilanova i la Geltrú un home, de 60 anys, en relació presumptament amb la mort violenta d’un altre, que es va produir aquest diumenge en una parcel·la d'aquesta localitat del Garraf, on hi ha diferents barracots i on fan vida algunes persones.
Al voltant de dos quarts de vuit del vespre d'aquest diumenge, els Mossos d’Esquadra van ser requerits en aquesta zona de barraques per un avís de suposat suïcidi. Però en arribar al lloc dels fets, juntament amb el Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM), els agents van veure un home estirat a terra i van constatar que no era un suïcidi, sinó un presumpte mort per arma blanca, segons ha pogut saber ElCaso.cat. Presentava diverses ferides i havia estat apunyalat.
Detingut el suposat autor de la ganivetada mortal
Les gestions d’investigació van permetre identificar i localitzar un altre home relacionat, presumptament, amb aquests fets, per la qual cosa aquest diumenge va quedar detingut. De moment, la Divisió d'Investigació Criminal (DIC) de la Regió Policial Metropolitana Sud s’ha fet càrrec de la investigació, que es troba sota secret d'actuacions. El magistrat del Jutjat d'Instrucció 6 de Vilanova i la Geltrú n'ha decretat l'ingrés a presó comunicada i sense fiança acusat d'un delicte d'homicidi dolós.
Segon crim en poques hores
Els Mossos d'Esquadra investiguen la mort violenta d'una dona a la carretera d'Esparreguera (Baix Llobregat). Segons ha avançat ElCaso.cat, cap a tres quarts de la nou de la nit d'aquest diumenge es va rebre un avís segons el qual hi havia una dona en aquesta carretera que podria haver patit un accident de trànsit.
Efectius dels Mossos i del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM) es van adreçar a l'indret, i en arribar al lloc van fer les primeres maniobres de reanimació a la víctima. Amb tot no es va poder salvar la vida de la dona. Posteriorment, es va descartar que la mort hagués estat producte d'un accident de trànsit i el cas va passar a mans de la Divisió d'Investigació Criminal (DIC) dels Mossos per les ferides d'arma blanca que presentava.