La Guàrdia Urbana de l'Hospitalet de Llobregat (Barcelonès) ha intervingut aquest dissabte, 8 de novembre, la discoteca on van a ballar les paneroles. Un bar situat al carrer d'Oviedo que funciona com a discoteca, tot i no tenir cap llicència per fer aquest tipus d'activitat. Tot va començar quan faltaven vint minuts per les onze de la nit, quan els agents de la Unitat de Convivència i Policia Administrativa de la Guàrdia Urbana de l'Hospitalet de Llobregat van entrar dins la discoteca en una intervenció emmarcada dins del Pla Nautilus, un projecte de l'Ajuntament que té com a objectiu acabar amb les problemàtiques i la delinqüència derivada dels locals conflictius.
Els agents, en arribar al carrer, van comprovar la primera il·legalitat: la música estava massa alta, fet que provocava molèsties als veïns. Després, en accedir dins del bar, els agents van veure que les llums funcionaven com a discoteca, tot i que el local només tenia la llicència per funcionar com a bar. La sorpresa va ser quan, en buscar el propietari del local per parlar amb ell, la policia va veure unes convidades que no s'esperaven: la barra era plena de paneroles.
Amb tot, la Guàrdia Urbana de l'Hospitalet de Llobregat va constatar les irregularitats de les quals ja tenien sospites i va aixecar l'acta pertinent perquè l'Ajuntament sancioni el local.
Pla Nautilus
Aquesta intervenció s'emmarca dins del Pla Nautilus, una iniciativa de l'Ajuntament que, juntament amb la Guàrdia Urbana i els Mossos d'Esquadra, treballen per fer front als locals d'oci nocturn conflictius que generen malestar, inseguretat i problemes de convivència a l'Hospitalet de Llobregat. Durant l'any 2025, aquest dispositiu ha permès tancar més de vint bars de la ciutat que causaven molèsties als veïns.
A principis d'octubre, la Guàrdia Urbana va clausurar dos locals que també tenien la llicència de bar, però que funcionaven com a 'after hour'. Un situat al carrer de Mas i l'altre, al carrer del Montseny. Fins ara, però, el cas més greu és de la discoteca Luna Sky, que està complint una sanció de tancament de quinze mesos. Es tracta d'un establiment regentat per dominicans situat a la travessera de les Corts, al barri de Collblanc, i porta des de l'1 d'octubre amb la persiana baixada, després que la policia hi detectés diversos incompliments i que, al mes de març del 2025, un home acabés amb una mà tallada enmig d'una baralla.
🔴 Sigues el primer a rebre les notícies d'última hora d'ElCaso.cat al teu WhatsApp. Clica aquí, és gratuït!
