Els Mossos d'Esquadra han tancat un narcopís a Tortosa, al Baix Ebre, des d'on es venia cocaïna a veïns del municipi i a qualsevol persona que visités el domicili. La parella que vivia a la casa, un home de 52 anys i una dona de 43 anys havia convertit l'espai en un punt de venda de drogues, on els clients entraven i sortien lliurement, sense cap mena de cura, i al final els ha passat factura. Durant l'entrada, els Mossos van trobar aproximadament 1,2 quilos de cocaïna i algunes pastilles d'MDMA, una quantitat de droga que tindria un valor d'uns 70.000 euros al mercat negre.

Els Mossos van obrir una investigació el mes de febrer, quan van començar a sospitar que en un pis es venia droga, però no en tenien proves. Gràcies a diversos dispositius de vigilància i a l’anàlisi d’imatges de videovigilància, es va poder comprovar que moltes persones entraven al pis i en sortien al cap de poca estona, unes visites que van fer créixer les sospites dels Mossos. Després de mesos recollint proves i indicis, finalment van aconseguir un permís per entrar en dues llars, i el passat dijous 27 d'agost van poder, per fi, tancar la paradeta. Els policies van fer dues entrades i escorcolls judicials, un a Tortosa i l’altre a les Cases d’Alcanar

Drogues i objectes de luxe

Durant aquests operatius, els policies van recuperar un bon botí. Els agents van trobar més d'un quilo de cocaïna, així com algunes pastilles d'MDMA, cosa que demostrava que dins el domicili hi havia droga, i que s'utilitzava el pis com un punt de venda il·legal. També van una bàscula de precisió per mesurar la quantitat de droga, una màquina d’envasar al buit, material per preparar embolcalls i altres indicis relacionats amb la preparació i la distribució de droga. A més, també van requisar una arma blanca de grans dimensions.

D'altra banda, una investigació econòmica va revelar que els investigats tenien molts més diners dels que havien declarat, i també alguns immobles, vehicles d’alta gamma, joies, productes de luxe, diners en efectiu i altres productes. Tots dos van ser detinguts per un delicte de tràfic de drogues i d’un altre de blanqueig de capitals, i tots dos van passar divendres a disposició del jutjat d’instrucció en funcions de guàrdia de Tortosa.

Ha passat alguna cosa que encara no surt a EL CASO?
Avisa'ns des d'aquí