Intentar aturar els delinqüents pot ser una idea perillosa, i, normalment, el millor és deixar que la policia s'encarregui d'aquesta mena de coses. A vegades, però, els civils decideixen actuar pel seu compte per posar fre a les injustícies i aconsegueixen reduir o immobilitzar els delinqüents per a facilitar-los la feina als policies. Això és el que ha passat a Barcelona, on un comerciant d'una botiga de roba ha pogut retenir un lladre que volia robar-li. Desafortunadament, el seu còmplice s'ha escapolit i, per ara, no ha estat localitzat. La Guàrdia Urbana de Barcelona, en el seu habitual excés de zel, no ha revelat més informació sobre el detingut ni el fugitiu.

Els fets van tenir lloc durant la tarda d'ahir, dimecres 26 de novembre, al districte de l'Eixample, concretament a la Dreta de l'Eixample. Dos homes van entrar en una botiga de roba, però no pas per comprar-hi, sinó per robar el que poguessin. No contaven, però, amb la intervenció del comerciant. En veure com els dos homes estaven robant, el venedor no va dubtar i va anar immediatament a frustrar els plans dels lladres. Un d'ells va aconseguir escapolir-se, però l'altre no va tenir pas la mateixa sort.

Atrapat pel comerciant

El venedor va aconseguir atrapar-lo i retenir-lo, evitant que s'escapés, fins que va arribar la Guàrdia Urbana. Els agents van escoltar les declaracions del comerciant i, després de confirmar els fets, van detenir el lladre per un delicte de furt. Gràcies a la labor dels policies es va poder recuperar una de les peces robades de la botiga, una jaqueta, però l'altra no es va localitzar. Pel que fa a l'altre lladre, va aconseguir escapar, i, per ara, continua en llibertat. Els agents mantenen oberta la investigació, buscant el sospitós, però caldrà veure si aconsegueixen enganxar-lo o, si tal com va passar a la botiga, aquest s'escapoleix altre cop, aquesta vegada, de la policia.

🔴 Sigues el primer a rebre les notícies d'última hora d'ElCaso.cat al teu WhatsApp. Clica aquí, és gratuït!