Burger King, una de les empreses més conegudes del món en l'àmbit del fast food, ha decidit invertir en un nou sector, el de la moda. Moltes empreses fan aquest tipus de canvis en la seva política de comunicació per guanyar més fama a través d'altres entitats o per engrandir el seu impacte econòmic i mediàtic.
La nova aposta del gegant nord-americà de les hamburgueses és al sector de la moda. Les botigues de Pull&Bear, propietat del grup Inditex d'Amancio Ortega, vendran diverses peces en les quals es poden veure alguns dels productes més representatius dels restaurants Burger King.
Les peces que Pull&Bear ha decidit treure al mercat són part d'una nova col·laboració que la firma d'Amancio Ortega fa juntament amb l'empresa de menjar ràpid. Hi ha diverses empreses i fins i tot famosos que han decidit pactar amb aquesta botiga perquè els seus productes, logos o imatge aparegui a diverses peces. Ja ho va fer Marc Márquez i diverses sèries de ficció com 'La Casa de Paper' o 'Naruto'.
Les peces de roba de Burger King
No és la primera vegada que Pull&Bear i Burger King col·laboren, el 2019 ja van fer diverses peces en les quals es podia veure el logo de l'empresa d'alimentació a diverses samarretes i dessuadores de color blanc. Tot i això, aquesta vegada els dissenys són més elaborats i cridaners.
Els productes estan disponibles en dos formats, dessuadora i samarreta de màniga curta. També es poden comprar en color marró i beix. El primer d'ells té la imatge de la clàssica Whopper, l'hamburguesa més icònica de Burger King i un lema 'Flame grilling since 1954'. Una altra mostra unes patates fregides sobre un fons de color vermell i un lema 'Burger Support Squad'.
L'últim disseny de Burger King amb la firma d'Inditex combina els dos anteriors mostrant una Whopper sobre un fons de color vermell i es pot apreciar el lema 'Flaming Hot' escrit en lletres majúscules de color groc. Sent aquest el més elaborat dels tres.
L'altra col·laboració de Burger King
La col·laboració amb Pull&Bear no ha estat l'única que ha fet l'entitat que es dedica al menjar ràpid. També han decidit apostar pel sector de la moda en un mercat més de nínxol, amb clients específics que busquen un detall divertit i trencador en la seva manera de vestir.
L'empresa Jimmy Lion, famosa pels seus cridaners mitjons, ha decidit treure'n a la venda uns amb un disseny inspirat en els productes més populars de Burger King. En total hi ha quatre dissenys que, encara que són molt similars en el que a concepte es refereix, són realment representatius.
Tots ells simulen que una llengua que està menjant o bevent un dels productes de Burger King. Podem trobar quatre colors principals diferents (marró, vermell, verd i taronja) aquests acompanyen a diversos plats representatius com són una hamburguesa, un gelat, unes patates fregides i un refresc amb el logo de la marca de menjar ràpid.
Aquests mitjons es podran comprar a partir del dilluns 7 de febrer a través de la pàgina web de Jimmy Lion. Estaran disponibles en format individual o com un lot que incluirálos quatre models.