La Mina, el conflictiu barri de Sant Adrià de Besòs, ha estat l'escenari d'un nou apunyalament. Ahir, dimecres 14 de gener, un home va atacar-ne un altre amb una arma blanca, ferint-lo, i després va córrer a buscar refugi a Terrassa, al Vallès Occidental. Segons ha pogut saber ElCaso.cat, l'agressor, un home de 43 anys de nacionalitat espanyola, pateix un trastorn mental, i va atacar la víctima a causa d'un brot. Quan la policia l'ha anat a buscar, s'ha entregat sense oposar resistència, i se l'ha detingut acusat d'un delicte d'homicidi en grau de temptativa.

Els fets van tenir lloc cap a les dues del migdia al carrer Saturn del municipi del Barcelonès, quan el detingut va agredir l'altre home amb un ganivet, apunyalant-lo en diverses ocasions. Segons ha pogut saber aquest mitjà, l'atac no va estar motivat per cap problema entre les dues persones, sinó perquè l'agressor pateix un trastorn mental i li va donar un brot psicòtic. La víctima va acabar amb diverses ferides, i va requerir atenció mèdica. L'atacant es va espantar i va fugir fins a Terrassa per refugiar-se a casa d'uns coneguts.

S'entrega a la policia

Els Mossos d'Esquadra van iniciar una investigació per capturar l'home que n'havia apunyalat un altre i, gràcies a l'avís d'un veí, l'han pogut localitzar a Terrassa. Diverses patrulles s'han desplaçat fins al carrer Maresme, al barri de Can Pelet, aquesta tarda, cap a dos quarts de quatre. Hi han anat acompanyats de sanitaris, per detenir l'home que estaven buscant, i aquest els ho ha posat fàcil. L'agressor ha sortit de l'edifici per voluntat pròpia i s'ha entregat pacíficament als Mossos, sense causar més inconvenients. Aquests l'han detingut, acusat de temptativa d'homicidi, però abans d'endur-se'l a comissaria van passar per un centre sanitari on el van atendre.

🔴 Sigues el primer a rebre les notícies d'última hora d'ElCaso.cat al teu WhatsApp. Clica aquí, és gratuït!