La Guàrdia Civil ha detingut quatre persones que tenien retinguda, contra la seva voluntat, una noia de 23 anys en un domicili de Garrapinillos, a Saragossa. Els seus segrestadors eren de la família de la víctima, i van aprofitar que va anar a viure amb ells durant un temps per impedir-li que pogués sortir de l'habitatge o comunicar-se amb la resta de la família. També l'obligaven a fer les tasques de la llar, i si no les feia bé, l'agredien. Els arrestats són quatre persones, acusades de delictes de detenció il·legal, lesions i tracte degradant. Es tracta d'homes i dones d'entre 23 i 73 anys, segons ha pogut saber ElCaso.cat, de nacionalitat espanyola i ètnia gitana.
La Guàrdia Civil va rebre el 30 de desembre una denúncia que venia de familiars de la noia, i deien que aquesta feia mesos que estava retinguda en un domicili d'altres membres de la mateixa família, on l'agredien físicament. A més, tampoc la deixaven comunicar-se amb ells ni sortir de l'habitatge. Els agents van investigar els fets, i van poder descobrir que la víctima s'hi havia traslladat feia uns mesos, de manera voluntària, però passat un temps van començar a prohibir-li contactar amb els seus pares, sortir al carrer i a exigir-li que fes les tasques de la llar. Quan els inquilins creien que no feia bé la seva feina, l'agredien donant-li cops i fent-li cremades. Durant l'últim mes, van deixar d'alimentar-la, i només podia prendre alguns gots d'aigua. Fins i tot el dia que va intentar fugir, a més de colpejar-la, van rapar-li els cabells per a humiliar-la.
Traslladada a l'hospital amb fractures, cremades i anèmia
Quan van conèixer la seva situació, la seva família propera la va traslladar a l'hospital, on va ingressar amb dos dits trencats, anèmia i cremades i contusions diverses per tot el cos. Després de descobrir tots aquests indicis, recollir proves i descobrir la identitat dels agressors, els agents van anar al domicili el passat divendres 2 de gener per alliberar la víctima i detenir els delinqüents que la tenien captiva i maltractada, els van detenir i, posteriorment, van passar a disposició judicial.
🔴 Sigues el primer a rebre les notícies d'última hora d'ElCaso.cat al teu WhatsApp. Clica aquí, és gratuït!