Un noi de 30 anys ha revolucionat el món de les cites després de posar un anunci en una tanca publicitària per buscar nòvia i triomfar més que els xurros. El jove ha rebut més de mil sol·licituds gràcies a aquesta enginyosa tècnica, que ja s'ha fet viral a les xarxes socials.
Els fets han passat a Sheffield (Regne Unit). Mark Rofe, el Casanova protagonista d'aquesta història, era l'únic del seu grup d'amics que no tenia nòvia, i cansat d'aquesta situació va decidir posar-se mans a l'obra per canviar-la.
A la recerca d'una nòvia
En comptes d'acudir a una de les diverses (i cada cop més famoses) aplicacions de cites, Rofe, que és un especialista de màrqueting, va decidir invertir en el seu futur a la seva manera: va pagar 500 euros per col·locar un anunci a Manchester, segons informa RT.
Aquest mestre de la seducció va acompanyar una foto seva amb el missatge: "Soltera? Surt amb en Mark. Aquesta podria ser la senyal que has estat esperant". A banda d'aquesta original proposta (indecent), el jove ha obert una pàgina a internet on les candidates podien presentar la seva sol·licitud.
S'ha fet viral
A la pàgina web el noi dona tota mena de detalls i informació personal a les interessades. Segons ell, és "extremadament guapo i modest", i té els "ulls de color #4e4f5f " (o el que és el mateix: blau fosc).
Aquesta original proposta ha encantat no només a les solteres que s'han interessat per ell, sinó també als usuaris de les xarxes socials, que han fet (encara més) viral la història i li han donat visibilitat. El cert és que el triomf del Mark és sublim: ha rebut 1.004 sol·licituds.
Aprofitant la repercussió que està tenint, el Mark Rufo ha deixat veure el seu bon cor (una cosa que, de ben segur, li juga a favor en la tasca de trobar nòvia) i ha preparat una recollida de fons per posar el seu anunci en altres ciutats. El noi ha promès que donarà els diners a la investigació del càncer.