Els Bombers han hagut de rescatar una dona ferida al Bruc, a l'Anoia, després que xoqués amb una cabra mentre circulava i un segon cotxe se li encastés per darrere. L'accident va deixar la víctima, una dona de 47 anys, ferida en estat greu i atrapada dins el cotxe. L'altre conductor, un home de 77 anys, també va quedar ferit, en estat lleu. Afortunadament, entre els Bombers i els sanitaris del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM), es va poder atendre els dos implicats i traslladar-los a l'hospital sense més complicacions.
Els fets van tenir lloc ahir, dijous 17 de setembre, a l'A-2, concretament al punt quilomètric 567 en direcció Lleida, a l'altura del Bruc. La dona acabava de sortir d'un túnel quan, de sobte, una cabra va creuar la carretera i se li va plantar just al davant. Sense temps de reaccionar, la conductora va xocar contra l'animal. Això va provocar una reacció en cadena: el xoc contra la cabra va aturar bruscament el cotxe de la dona, i el conductor que anava darrere d'ella tampoc no va tenir temps de frenar i va impactar contra el primer vehicle.
Traslladada a l'hospital
En conseqüència d'aquest doble accident, la dona va quedar atrapada dins del seu vehicle. Quan es va avisar al telèfon d'emergències 112, els Bombers i el SEM es van desplaçar ràpidament cap al lloc dels fets per fer-se càrrec de la situació i atendre els ferits. Els Bombers van mobilitzar tres dotacions, mentre que el SEM va activar dues ambulàncies terrestres per l'incident. En arribar al punt del sinistre, els Bombers van haver d'alliberar la dona que havia quedat atrapada dins del vehicle. Afortunadament, ho van poder fer sense massa complicacions, i tant ella com l'altre conductor van ser atesos. L'home, en estat lleu, va ser donat d'alta, i la dona va ser traslladada a l’Hospital d’Igualada en estat menys greu. Amb els ferits atesos, els Bombers van netejar la carretera per reobrir la circulació sense problemes.
