Úrsula Corberó, que pertany a la indústria televisiva des de la seva aparició en la sèrie Física o Química, ja està confirmada com a artista internacional gràcies a l'èxit de La casa de papel a Netflix, que aquest divendres estrena la seva sisena i última temporada.
El gir en la vida d'Úrsula Corberó
Cameos a El Internado i a Paquita Salas, cinema nacional i molta televisió després, el seu paper com Tokio ha enamorat al món sencer. Sensual, agressiva i molt decidida, el personatge de l'Úrsula ha arrasat i, amb ell, l'actriu.
I és que ja no és només l'arribada a tot el món, sinó el gran ventall d'ofertes de tota mena que s'ha obert per a la jove catalana, que acaba aquesta setmana una de les seves etapes professionals més pròsperes i importants. Arran de la ficció ha aconseguit una gran multitud de feines en la indústria televisiva i cinematogràfica, però altres que van més enllà.
Contractes en la indústria musical
I és que després de l'estrena de la sèrie, el 2018, va participar en el videoclip de la cançó de C. Tangana Cuando me miras i va saltar a la música internacional com a protagonista del vídeo de One day, el gran èxit de Dua Lipa, J. Balvin i Bad Bunny, que estava dirigit per la seva parella, Chino Darín, a Buenos Aires durant el confinament.
En els últims quatre anys, la carrera de la intèrpret de Tokio també s'ha expandit al sector de la publicitat. Úrsula Corberó ja és imatge de diverses marques i ha col·laborat amb Maybelline, Calzedonia o Springfield.
Marques i portades de revista
A més, el 2018 va posar de cara a la col·lecció Fiorever de Bvlgari i el 2019 de les campanyes de les botigues Falabella. Un any més tard va col·laborar amb el dissenyador francès Simon Porte Jacquemus i ara és l'ambaixadora de la marca de cosmètics japonesa Shiseido i col·laboradora de la recent proposta de Loewe.
Però no tots busquen només la seva cara bonica i el seu impacte com a actriu, sinó que, a més, és tota una influencer.
En el seu compte d'Instagram, on sol fer publicacions comercials de col·laboracions amb firmes, compta amb 24 milions de seguidors, demostrant el seu salt a la fama i popularitat.
Ja el 2018 es va convertir en l'espanyola més seguida a la xarxa social, amb 5 milions, però va ser destronada el passat 2020 per Ester Expósito, l'actriu d'Élite.
Adeu al seu Tokio de 'La casa de papel'
Associada a causes com Greenpeace, del que també parla a les seves xarxes, ha acabat fins i tot en portada de publicacions com Vogue, InStyle o The Laterals Magazine.
Ara Corberó haurà de seguir amb els seus projectes per recuperar-se de l'incontrolable èxit de la saga espanyola de Netflix més famosa.
Aquest dimarts, en la seva última aparició vinculada a Tokio, assistia a la première de l'última temporada, en la qual tots es van acomiadar dels seus noms de ciutat per sempre, així com del Profesor.