Troben més d'1,3 milions d'euros amagats en un cotxe de l'Aldea (Baix Ebre). Els fets van passar el dilluns quan uns agents de la Guàrdia Civil van aturar el cotxe i van inspeccionar-lo.
1,3 milions d'euros amagats al cotxe
El cotxe es trobava a l'autopista AP-7 en sentit nord de l'Aldea quan va ser aturat per la Guàrdia Civil de l'Ametlla de Mar en una àrea de servei. Quan els agents van inspeccionar el vehicle van veure que hi havia amagats 1.375.740 euros.
El cotxe tenia una matrícula belga i estava ocupat per tres persones: dos turcs i un belga als quals van identificar i minuts després van examinar el cotxe.
Quan els agents van obrir el maleter van veure que al seu interior hi havia dues maletes i, en inspeccionar-les van veure més 1,3 milions d'euros amagats entre la roba.

La Guàrdia Civil va requisar més 1,3 milions d'euros amagats en un cotxe a Àrea de Servei Baix Ebre / Google Maps
La Guàrdia Civil va requisar els diners
La Guàrdia Civil els va preguntar de qui eren els diners i l'home de nacionalitat belga es va responsabilitzar dels fets. No obstant això, no els va voler explicar d'on provenien els diners ni per què portava més d'1,3 milions d'euros en efectiu amagats al cotxe, segons informa el Diari de Tarragona.
Quan es realitzen moviments de diners de quantitats iguals o superiors a 100.000 euros cal tenir un justificant que especifiqui d'on provenen aquests diners i on van, però l'home no portava la declaració obligatòria a sobre.
La Guàrdia Civil va requisar els diners i el va denunciar per un delicte de blanqueig de capitals i finançament del terrorisme.
Investigació internacional
Li van requisar tots els diners i el van ingressar en un compte corrent del Banc d'Espanya on es guarden els diners requisats per aquests delictes i la Guàrdia Civil ha obert una investigació internacional per esclarir els fets i esbrinar d'on provenen els diners.