Caigudes, danys materials i persecució a Platja d'Aro (Baix Empordà). Un lladre ha estat enxampat en plena feina robant dins d'un cotxe al municipi gironí. L'individu havia trencat un dels vidres per accedir a l'interior i sostreure tots els objectes de valor. Però, en el moment de donar el cop no va ser capaç, atès que una tercera persona que hi havia als voltants va avisar la policia perquè acabava de veure un home destrossant el vehicle per entrar, a l'avinguda Londres de la localitat. En aquell moment la Policia Local va desplaçar-se fins al lloc i van sorprendre'l amb les mans al plat. Els fets van produir-se el passat dijous 17 d'agost, cap a dos quarts de deu del matí.
Una vegada els agents de la Policia Local de Platja d'Aro van arribar al lloc, el lladre es va veure sorprès en meitat del robatori i va arrencar a córrer. Segons informa el cos de seguretat municipal, quan l'home va trobar-se envoltat i sense escapatòria, va reaccionar de manera violenta, enfrontant-se als policies actuants i agredint-los. De fet, va produir-se una petita persecució durant la fugida: una moto policial es va posar a la seva alçada i l'individu li va clavar una puntada de peu, fent caure l'agent que conduïa. Tot i això, finalment el van reduir i va quedar detingut.
Recuperen els objectes robats i hi ha dos policies ferits
Els policies van aconseguir recuperar una bossa que l'arrestat havia llençat durant la fugida i van trobar els objectes sostrets, tant al robatori al qual el van enxampar trencant el vidre d'un cotxe aparcat a la localitat com d'altres anteriors. A més, els agents van comprovar que a la mateixa avinguda Londres de Platja d'Aro hi havia sis vehicles amb els vidres esberlats. El detingut té 22 anys i és veí de Llagostera (Gironès). Està acusat de diversos delictes de robatori a l'interior de vehicle, danys, lesions i atemptat a agents de l'autoritat, també té antecedents policials per casos semblants.
L'arrest va ser més complicat del que pensaven els policies i va derivar en una petita persecució pel municipi Castell-Platja d'Aro. Tant és així que, a més de fer caure un agent de la moto després de clavar-li una puntada de peu, va deixar un segon més ferit, ambdós amb lesions de caràcter lleu. La investigació continua oberta i la Policia Local no descarta que el lladre pugui estar relacionat amb altres robatoris a dins de vehicles que es van produir setmanes enrere al municipi, seguint el mateix modus operandi de trencar els vidres dels automòbils per fer-se amb tots els objectes de valor que hi havia al seu interior.