Els lladres ja no tenen cap escrúpol ni respecte per a les seves víctimes, ni tan sols quan es tracta de persones minusvàlides que tenen dificultats per a poder-se moure amb normalitat. Sense anar més lluny, aquest dissabte passat, 18 d'abril, els Mossos van poder recuperar la cadira de rodes d'una dona que algú s'havia endut un parell de setmanes abans, el 4 d'abril, de l'interior d'un cotxe. Els fets van tenir lloc a la ciutat d'Amposta, quan el propietari del vehicle el va deixar obert amb la cadira dins. Quan va tornar-hi, ja no hi era.

Troben la cadira en una nau abandonada dies després

Després del robatori, els propietaris de la cadira, que era elèctrica i estava valorada en uns 2.000 euros, van presentar la corresponent denúncia a la policia. Els dies, però, van anar passant sense tenir cap notícia d'on podia estar o qui la podia haver robat, fins que dissabte passat la policia catalana va dur a terme una actuació en una nau abandonada a la mateixa capital del Montsià que estava plena d'objectes que suposadament havien estat robats.

Dins d'aquell magatzem, que estava en condicions insalubres i on no es podia viure, van trobar una cadira de rodes de les mateixes característiques que la que havien robat. Per aquest motiu, es van fer les corresponents gestions per a comprovar d'on havia sortit i van confirmar que era la que havien sostret de l'interior d'un cotxe dues setmanes abans. Així doncs, es va contactar amb la víctima i es va acordar una trobada amb un familiar seu a les dependències policials per a poder-li retornar la cadira, que estava en perfectes condicions. De moment, es desconeix qui la va robar i no consta que hi hagi cap persona detinguda pels fets, però almenys la dona ja podrà tornar a fer-la servir per moure's en el seu dia a dia.