Els Mossos d'Esquadra han detingut dues persones que van saquejar una botiga de ciclisme a Girona. Els implicats van forçar l'entrada i van endur-se un total de nou bicicletes, valorades en uns 40.000 euros, però van cometre alguns errors que van acabar passant-los factura. Els policies han pogut identificar dos dels implicats, un home de 41 anys i una dona de 42 anys, tots dos amb antecedents previs i, segons ha pogut saber ElCaso.cat, de nacionalitat espanyola, però el cos encara no dona per tancada la investigació i continua buscant altres implicats.

Els fets van tenir lloc el dia 25 d'octubre, durant les hores de la matinada, quan els Mossos d'Esquadra van rebre un avís que els alertava d'un robatori en una botiga de bicicletes a Girona. Els lladres van forçar una porta d'emergència, es van colar a dins del comerç i van començar a robar. Els implicats van visitar l'establiment dues vegades, a un quart de tres i a les quatre de la matinada, per continuar robant bicicletes. Quan la policia va arribar al lloc dels fets, ja no hi havia ningú, però tenien indicis per començar a investigar. Afortunadament, la botiga tenia càmeres de seguretat que van captar les dues visites dels lladres.

Identificats abans del robatori

Els implicats no anaven amb la cara tapada, i això els va passar factura. Gràcies a les càmeres, els policies tenien imatges dels lladres i van ser capaços d'identificar-ne dos d'ells immediatament. Resulta que, hores abans, dos dels lladres havien estat involucrats en uns altres fets i s'havien hagut d'identificar davant dels agents. Gràcies a aquesta actuació prèvia, els Mossos van saber immediatament la identitat de dos dels lladres i el van detenir el passat dimecres, 28 d'octubre. La investigació, però, continua en marxa, ja que hi ha més implicats que, de moment, no han estat detinguts.