Continua la lluita contra els narcotraficants a l'Hospitalet de Llobregat. La Guàrdia Urbana de la segona ciutat de Catalunya ha tancat un narcolocal del carrer de Mossèn Jaume Busquet, al cèntric barri de la Torrassa, que feia temps que provocava molèsties als veïns i era una font de problemes a la zona. Aquesta nova actuació de la policia municipal s'ha dut a terme en el marc del dispositiu Domus, que té com a objectiu principal reduir els pisos i locals on es consumeixen i es venen substàncies estupefaents.


El local, situat en uns baixos, estava ocupat des de feia un temps i l'interior s'havia condicionat com a habitatge, on, alhora, els ocupes es dedicaven a la venda de tota mena de drogues, contribuent a generar inseguretat al barri amb l'afluència de persones que hi arribaven per comprar i consumir aquestes substàncies. La Unitat d'Informació de la Guàrdia Urbana de l'Hospitalet de Llobregat ha desmantellat aquest punt de narcotràfic durant aquesta setmana, i han fet fora els ocupes, assegurant-se que no puguin tornar: un cop intervingut el local, el manyà va canviar els panys de la porta d'entrada i de la persiana per evitar que els delinqüents poguessin tornar. Per la seva part, el propietari ha pogut recuperar el local

Dispositiu Domus contra el narcotràfic 

El desmantellament d'aquest narcolocal no ha estat l'única actuació que s'ha fet els darrers mesos a l'Hospitalet. De fet, gràcies a les actuacions del dispositiu Domus, des d'inicis d'any ja s'ha pogut tancar una trentena de narcolocals i narcopisos que operaven en diferents punts del municipi, segons han explicat des de la Guàrdia Urbana, un pla de xoc contra la inseguretat i la delinqüència als carrers de l'Hospitalet de Llobregat, reforçada també amb un augment d'operatius conjunts amb Mossos d'Esquadra, la Policia Nacional espanyola o la Guàrdia Civil.