Els Bombers de la Generalitat han rescatat aquest diumenge un jove i el seu gos que havien quedat atrapats en un barranc a la Cala Futadera de Tossa de Mar, a la comarca de la Selva. El telèfon d'emergències 112 ha rebut l'avís pels volts d'un quart de deu del matí, que alertava que hi havia una persona que havia baixat per la seva mascota que havia caigut des d'una altura de 15 metres quan volien baixar a la cala, a la qual s'accedeix per una llarga escala. El noi havia aconseguit arribar fins al ca, però ja no han aconseguit tornar a pujar i han requerit els serveis dels equips d'emergències.
A l'arribada dels Bombers, que han activat dues dotacions terrestres i un helicòpter, tant el gos com el seu amo estaven asseguts a mig barranc. Per poder-los extreure, s'ha muntat la instal·lació amb les corrioles i els han pujat d'un en un. El jove ha patit ferides de caràcter lleu mentre intentava arribar fins a la seva mascota, que també ha pogut ser rescatada i es troba en bon estat.
Mor una dona en un accident d'espeleologia a Tortosa
Una dona de 40 anys va perdre la vida aquest dissabte en patir un accident quan practicava espeleologia en una cova a Tortosa, al Baix Ebre. La víctima, que anava acompanyada d'altres cinc companys, va accidentar-se dins de l'Avenc de la Crisi. Els Bombers s'hi van desplaçar amb dos helicòpters i deu dotacions terrestres i van procedir amb les tasques de rescat, que es van allargar durant diverses hores a causa de la complicada localització del cos. L'extracció del cadàver ha hagut d'esperar fins a la matinada d'aquest diumenge, en coordinació amb els Mossos d'Esquadra, després que l'autoritat judicial n'autoritzés l'aixecament.
🔴 Sigues el primer a rebre les notícies d'última hora d'ElCaso.cat al teu WhatsApp. Clica aquí, és gratuït!