Una parella ha denunciat davant dels Mossos d'Esquadra una agressió homòfoba que va patir al carrer de Pau Claris, a l'Eixample de Barcelona, aquest dissabte pels volts de dos quarts de quatre de la matinada. Segons sembla, els dos homes estaven caminant agafats de la mà quan un individu se'ls hi va apropar i els va escopir. Sense que la parella tingués temps de reaccionar, els va començar a insultar per la seva orientació sexual i va arribar a agredir-los, provocant-li ferides a un d'ells pels quals va haver de rebre assistència mèdica. 

Davant l'actitud agressiva de l'home, la parella va decidir trucar al telèfon d'emergències 112 relatant l'ocorregut. Fins al lloc es va enviar una patrulla de la policia catalana que va arribar en pocs minuts i va aconseguir detenir el suposat agressor, que encara era pels voltants, gràcies a la descripció facilitada per les víctimes. 

Una de les víctimes va haver de rebre assistència mèdica per les lesions 

Mentre els Mossos identificaven i detenien l'autor de l'agressió homòfoba, la parella es va traslladar pels seus mitjans a l'Hospital de Sant Pau on tots dos van rebre assistència, un per lesions físiques i l'altre pel fort atac d'angoixa que va patir a conseqüència del violent atac a peu de carrer i sense cap provocació. 

Amb l'informe mèdic van dirigir-se a la comissaria dels Mossos d'Esquadra on van interposar la corresponent denúncia. El detingut va quedar-se en dependències policials a l'espera de ser posat a disposició del Jutjat d'Instrucció en funcions de guàrdia de Barcelona. 

Segons han explicat les víctimes a Betevé, desgraciadament, no és el primer atac homòfob que pateixen; el passat mes de novembre, una persona els va agredir després de veure'ls fer-se un petó davant la Sagrada Família. 

🔴 Sigues el primer a rebre les notícies d'última hora d'ElCaso.cat al teu WhatsApp. Clica aquí, és gratuït!