Ensurt a Barcelona aquest matí quan els Mossos d'Esquadra han detingut un home armat al barri de Sants. En veure'l amb una pistola, els agents l'han volgut arrestar i l'home s'ha resistit a la detenció, sense fer ús de l'arma. Dos agents han resultat ferits lleus durant el procés, motiu pel qual se li suma a l'arrestat un delicte d'atemptat contra agents de l'autoritat a més del d'exhibició d'una arma de foc. Ara s'està estudiant si la pistola és real o simulada. El detingut és un home de 27 anys, amb deu detencions prèvies per delictes contra el patrimoni. Els Mossos d'Esquadra, en ser preguntats per aquest mitjà, no han volgut facilitar la nacionalitat de l'arrestat.
Els fets han tingut lloc cap a les nou del matí al barri de Sants de Barcelona, a prop de la parada de metro de Mercat Nou. Un noi anava pel carrer amb una pistola a sobre, fet que ha alertat als Mossos, que han volgut detenir l'home, però no ha estat fàcil. La detenció ha tingut lloc al carrer Riera de Tena, prop d'una cafeteria. Els agents han volgut identificar l'home, qui s'ha resistit i ha acabat causant algunes lesions lleus als dos agents que el volien arrestar, afortunadament, però, no ha utilitzat l'arma, el que ha fet sospitar la patrulla.
No se sap si l'arma era real o una falsificació
Finalment, s'ha completat la detenció de l'individu armat, i se l'acusa d'un delicte d'exhibició d'arma de foc sense llicència i d'un altre d'atemptat contra agents de l'autoritat. En identificar el detingut han constatat que era multireincident que ja tenia deu detencions prèvies per robatoris i delictes contra el patrimoni. Ara, el Departament de Balística està analitzant l'arma que portava el detingut per verificar si es tracta d'una pistola real o si és una arma simulada.
🔴 Sigues el primer a rebre les notícies d'última hora d'ElCaso.cat al teu WhatsApp. Clica aquí, és gratuït!