La Policia Local de Parets del Vallès (Vallès Oriental) va detenir el passat dijous un jove després que se saltés un control de trànsit a l'avinguda Francesc Macià del municipi. En veure els agents, el detingut, que conduïa una motocicleta, va accelerar per la carretera C-17, mentre una patrulla li perseguia. Mentre intentava deixar enrere els agents, el noi va llençar dues bosses plenes de marihuana i haixix pels carrers, en un intent per desfer-se de l'evidència que es dedicava al tràfic de substàncies.

Persecució a tota velocitat 

Els fets van tenir lloc al voltant de les nou del vespre del passat dijous 22 de juny. Una patrulla de la Policia Local de Parets estava duent a terme un control de trànsit i seguretat ciutadana quan van veure una moto que, en adonar-se que hi havia un control, va accelerar per marxar a tota velocitat abans d'arribar a l'altura dels agents. Immediatament, la patrulla va començar a perseguir-lo per la C-17, per on el jove circulava molt per sobre del límit permès. A més a més, durant la fugida, van veure com es desfeia de dues bossetes llençant-les al voral, i que més tard van comprovar eren dosis de marihuana i d'haixix preparades per a la venda. 

Quan van arribar al polígon industrial Can Volart, segons El9Nou.cat, el conductor va perdre el control de la moto i va estampar-se contra la barana que separa la carretera del voral, posant fi, així, a la persecució. Després de comprovar que es trobava bé i que només havia patit lesions lleus, els agents li van escorcollar i van trobar una gran quantitat de diners en efectiu, presumptament, obtinguts a través de la venda de drogues. El motorista va ser detingut pels delictes de conducció temerària, desobediència i delicte contra la salut pública en la modalitat de tràfic de drogues, i els policies li van traslladar a l'Hospital de Mollet a causa de les ferides que va patir en caure amb la moto.