Els Mossos d'Esquadra busquen els tres autors que han apunyalat un menor de setze anys després d'intentar atracar-lo al mig del carrer, a Barcelona. Els fets han tingut lloc quan passaven quinze minuts de la mitja nit del dimecres, 22 d'octubre. Segons han informat fonts policials a ElCaso.cat els Mossos d'Esquadra van rebre l'avís d'un jove que presentava una ferida d'arma blanca al districte d'Horta-Guinardó. Fins al punt de l'incident, a l'altura del número 86 del carrer Mas Casanovas, s'hi van desplaçar diverses dotacions de la policia catalana. 

Quan els agents van arribar, van poder comprovar que el menor, de setze anys i veí de la zona, situada al barri del Guinardó, tenia una ferida d'arma blanca de grans dimensions. Per aquest motiu, es va activar el Sistema d'Emergències Mèdiques, que va estabilitzar el noi de 16 anys al lloc on va patir l'assalt i després el va traslladar a l'Hospital de Sant Pau, segons ha informat Betevé. Els metges, però, no temen per la vida de la víctima, que es recupera favorablement de les ferides. 

Investigació oberta 

Els testimonis que es trobaven en aquell moment al lloc de l'incident van explicar als Mossos d'Esquadra que tres persones encaputxades haurien intentat atracar el menor d'edat i l'haurien apunyalat abans de fugir. Ara, la Unitat d'Investigació dels Mossos d'Esquadra treballa per esclarir els fets i per identificar i localitzar els tres suposats autors d'aquest apunyalament. L'arma amb què es va cometre l'agressió encara no ha estat localitzada. 

En cas de confirmar-se els fets, els tres investigats s'enfrontarien a delictes de temptativa d'homicidi, robatori amb violència i intimidació pertinença a grup criminal, ja que tot apunta que podrien haver actuat de manera organitzada amb l'objectiu de cometre el violent assalt contra el jove. 
 

🔴 Sigues el primer a rebre les notícies d'última hora d'ElCaso.cat al teu WhatsApp. Clica aquí, és gratuït!