Un home ha perdut la vida i quatre persones més han resultat ferides en un nou sinistre de trànsit a les carreteres catalanes. L'accident es va produir entre un cotxe i una grua aquest diumenge 2 de novembre a l'altura de Tarragona, pels volts de les 19:22 del vespre, que és l'hora a la qual el telèfon d'emergències 112 va rebre el primer avís. Fins al lloc, el punt quilomètric 240 de l'autovia AP-7, es van desplaçar tres patrulles dels Mossos d'Esquadra, quatre dotacions terrestres dels Bombers de la Generalitat i quatre ambulàncies del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM). 

Segons ha informat el Servei Català de Trànsit (SCT), un turisme va col·lidir amb una grua que estava carregant un altre cotxe, en circumstàncies que a hores d'ara estan sent investigades per la policia catalana. A conseqüència d'aquest xoc, el conductor del turisme va perdre la vida i altres quatre persones van resultar ferides de diversa consideració: dues d'elles van haver de ser traslladades a l'Hospital Joan XXIII de Tarragona on van arribar greus, mentre que les altres dues van poder ser donades d'alta in situ en haver patit lesions lleus. 

Tot i les maniobres de reanimació que van practicar els sanitaris del SEM no va ser possible salvar-li la vida al conductor, que va acabar morint in situ. Amb aquesta nova víctima, són ja 123 les persones que han perdut la vida en un accident a la xarxa viària interurbana de Catalunya aquest 2025, segons les dades provisionals del SCT. 

Pel que fa a l'afectació a la carretera, l'AP-7 es va haver de tallar temporalment i, un cop fetes les primeres inspeccions oculars del lloc per part dels Mossos es va obrir un dels carrils; l'incident va provocar uns cinc quilòmetres de retencions. 

Un motorista perd la vida a l'Alt Penedès

Aquest mateix diumenge al matí, es va registrar un altre accident mortal a Subirats, a l'Alt Penedès. Un motorista que circulava per l'N-340 va patir una sortida de via al punt quilomètric 1.224,30, quan faltaven dos minuts per a les dotze del migdia. Els sanitaris no van aconseguir reanimar-lo i van haver de declarar-ne la mort in situ. 

🔴 Sigues el primer a rebre les notícies d'última hora d'ElCaso.cat al teu WhatsApp. Clica aquí, és gratuït!