Un home mort i dinou persones intoxicades per inhalació de fum, quatre d'elles menors d'edat. Aquest és el balanç d'un incendi que aquest dissabte al matí, al voltant de dos quarts de deu, s'ha declarat en un dels habitatges d'un bloc de pisos al número 6 del carrer Joan Fuster de València, al barri de Tres Forques. El foc, per causes que a hores d'ara es desconeixen, s'ha originat en un domicili de la primera planta i ha començat a avançar amb força, calcinant el pis completament i emplenant l'escala de fum. Abans que les flames arribessin a la resta de pisos, diverses dotacions dels Bombers, així com efectius del SAMU, la Policia Local i la Policia Nacional s'han desplaçat fins a l'immoble.
Només arribar, els equips d'emergències han desallotjat les 23 persones que vivien a l'edifici, mentre els bombers apagaven les flames. Un cop extingit el foc, però, s'han trobat el cadàver calcinat d'un home de 43 anys a l'habitatge on s'ha originat. El cos ha estat traslladat a l'Institut de Medicina Legal de València per tal que se li practiqui l'autòpsia i es determinin les causes de la mort, mentre que la Policia Nacional s'ha fet càrrec de la investigació dels fets i els agents de la policia científica estan inspeccionant el pis per saber que ha originat el foc. Ara per ara, segons ha detallat la delegada del govern espanyol, Pilar Bernabé, la principal hipòtesi és que tot hagi pogut començar en una estufa.

Dinou persones intoxicades pel fum
Per la seva banda, els sanitaris del SAMU han hagut d'atendre dinou dels veïns que havien patit una intoxicació per inhalació de fum. D'aquests dotze han pogut rebre l'alta al mateix lloc dels fets, però set han requerit un traslladat a un centre hospitalari. Es tracta d'un home de 43 anys, un noi de 18 anys i dos menors de 16 anys que han estat traslladats a l'Hospital La Fe i una dona de 33 anys i dos nens de 2 i 9 anys que han estat evacuats a l'Hospital General.
🔴 Sigues el primer a rebre les notícies d'última hora d'ElCaso.cat al teu WhatsApp. Clica aquí, és gratuït!