La Policia Local de Castelldefels, al Baix Llobregat, ha fet una troballa d'allò més estranya. Al mig d'un carrer han trobat un cotxe aturat, amb el motor engegat però sense cap conductor a dins. Per si això no fos prou curiós, un cop han comprovat la informació del cotxe a la seva base de dades, han descobert que es tractava d'un vehicle que havia estat robat. Amb l'ajut dels Mossos s'ha inspeccionat el vehicle i s'està buscant el lladre, però de moment la Policia Local no ha confirmat que s'hagi fet cap detenció al respecte.
Segons ha avançat el cos, ahir, dijous 9 d'abril, van trobar un cotxe, un Audi de color negre, aturat enmig d'un carrer, bloquejant un carril. Una patrulla s'hi va apropar, però no van poder dir-li res al conductor perquè no n'hi havia. Tot i que estava buit, el cotxe estava encès, fent més estranya la situació. Els agents no van veure ningú a prop que pogués haver sortit per alguna emergència, van introduir la informació del cotxe a la seva base de dades i es van endur una sorpresa: el cotxe constava com a robat. Després d'aquest descobriment, van contactar amb els Mossos d'Esquadra, que van inspeccionar el cotxe i recollir empremtes dactilars per veure si podien identificar el lladre, tot i que per ara no hi ha cap novetat.
Apareix un cotxe robat a Martorell
Aquest no ha estat l'únic cas per l'estil. Un fet similar ha tingut lloc a Martorell, al Baix Llobregat, on la policia ha trobat un cotxe robat aparcat al carrer. En aquest cas es tractava d'un Skoda negre que, segons han informat el cos municipal, havia estat sostret al port de Barcelona. Els agents han fet una recerca per la ciutat i han trobat el cotxe estacionat a la via pública. Després, han contactat amb els propietaris i han pogut confirmar que era seu, per la qual cosa se'ls ha tornat el vehicle. Com en el cas de Castelldefels, de moment no se sap qui és el lladre i s'està investigant.
