Aquest dimecres, 12 de novembre, quan passaven quinze minuts de les tres de la tarda, el propietari d'una empresa de Cervera va entrar al seu despatx i va veure que havia desaparegut un maletí amb 37.000 euros. Immediatament, la víctima va trucar als Mossos d'Esquadra, que no van trigar a personar-se al negoci, situat a l'avinguda del Mil·lenari d'aquest municipi de la Segarra. Els agents de la Unitat de Seguretat Ciutadana van prendre declaració a la víctima, van fer una primera inspecció ocular i van agafar totes les proves possibles per iniciar una investigació i identificar l'autor dels fets.
Els investigadors van accedir a les imatges que les càmeres de seguretat havien gravat i van poder veure, amb facilitat, la matrícula del cotxe amb el qual l'home havia marxat. En aquell moment, amb l'home identificat, els Mossos d'Esquadra van iniciar un dispositiu de recerca per localitzar el sospitós.
Doble fons al cotxe
Dues hores més tard, a les cinc de la tarda, una patrulla dels Mossos d'Esquadra de la comissaria de Terrassa va trobar l'home dins del cotxe amb el qual havia marxat després de robar els diners de l'empresa de Cervera. Els policies van trobar l'individu al carrer Sant Cosme de la cocapital del Vallès Occidental i, després d'identificar-lo i assegurar-se que era el lladre que buscaven, van escorcollar el vehicle. Els policies van veure que als seients de darrere del cotxe hi havia un doble fons i, en aixecar la tapa, van trobar una bossa amb els 37.000 euros i documentació que era de l'empresa.
Els agents van detenir l'individu, de 62 anys, com a suposat autor d'un delicte de furt. Els Mossos, però, no han comunicat la nacionalitat ni els antecedents policials de l'home, que va ser traslladat a la comissaria i va passar a disposició judicial davant del jutge en funcions de guàrdia del Jutjat de Cervera.
🔴 Sigues el primer a rebre les notícies d'última hora d'ElCaso.cat al teu WhatsApp. Clica aquí, és gratuït!