Lidl llança uns auriculars inalàmbrics amb un disseny i unes característiques gairebé iguals a les dels famosos airpods d'Apple per tan sols 19,99 euros.

Els treu al mercat poc després de perdre el judici contra Thermomix pel plagi del seu robot de cuina.

Auriculars sense fil per 19,99

La novetat de la cadena alemanya de supermercats competeix ara amb la gran empresa tecnològica Apple.

Els auriculars sense fil de la marca pròpia de Lidl, Silvercrest, s'han esgotat ja a la pàgina web i arribarà a les botigues físiques el pròxim 25 de gener.

Com els famosos airpods d'Apple, que costen al voltant de 150 euros, els True Wireless de Lidl funcionen per Bluetooth, tenen micròfon, control tàctil i una autonomia de 15 hores -es pot carregar fins a 5 vegades i duren 3 hores.

Una vegada esgotada la bateria, poden carregar-se a la seva capsa.

Lidl competeix amb Apple amb el llançament dels seus auriculars sense fil per 19,99 euros, davant els 150 euros del pioner tecnològic / Wikimedia Commons

I aquest estoig es pot carregar també de forma inalàmbrica.

Lidl competeix ara amb Apple

Lidl informa també que s'inclou un cable de càrrega USB per a l'estoig i instruccions d'ús amb una guia d'inici ràpid. La garantia d'aquest producte és de tres anys.

El que els diferencia dels airpods és que no cancel·len el soroll i, òbviament, el baix preu.

Aquesta oferta arriba just després de la sentència dels Jutjats Mercantils de Barcelona, a favor de l'empresa d'electrodomèstics Thermomix, que es va querellar contra Lidl per haver presumptament violat la patent del seu robot de cuina.

Després de dos anys comercialitzant el seu robot de cuina, Lidl haurà de pagar el 10 % de facturació a Thermomix pel presumpte plagi de l'electrodomèstic / Thermomix

El supermercat venia aquest robot per menys de 400 euros, convertint-se en un èxit en vendes.

Ara Lidl haurà de pagar el 10 % de la facturació del seu Monsieur Cuisine Connect, que es comercialitza des de juny de 2018.