Incendi mortal aquest dimarts, 13 de gener, a la ciutat de Barcelona. Era al voltant de les quatre de la tarda quan els serveis d'emergències han rebut l'avís que s'havia originat foc en un habitatge situat en un bloc de pisos al número 110 del carrer Varsòvia, al barri del Guinardó, al districte d'Horta-Guinardó, i immediatament s'han activat fins al lloc cinc dotacions dels Bombers de Barcelona, així com diverses patrulles dels Mossos d'Esquadra i de la Guàrdia Urbana i efectius del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM) per si hi havia possibles víctimes.
Quan han arribat al lloc, però, han trobat la persona que hi vivia, una dona de 89 anys, morta a l'interior del domicili sense que els serveis sanitaris hagin pogut per res per reanimar-la. Els Bombers han pogut apagar les flames de l'habitatge i ventilat l'immoble perquè sortís tot el fum, sense que ningú més hagi resultat ferit. Ara, els Mossos d'Esquadra s'han fet càrrec de la investigació per tal d'esclarir quin ha estat l'origen del foc i on ha començat, així com si es tracta d'un fet accidental. Des de l’Ajuntament de Barcelona s'ha activat el servei de suport psicològic per atendre els familiars de la víctima.
Primer incendi mortal del 2026 a Barcelona
El d'aquest 13 de gener és el primer incendi mortal d'aquest 2026 a la ciutat de Barcelona, on l'any passat se'n van arribar a registrar cinc. L'últim d'ells va tenir lloc el 31 de desembre, fa menys de dues setmanes, quan una dona de 83 anys va perdre la vida després que s'incendiés el sofà de casa seva, en un immoble al número 27 del carrer del Cistellet, a Nou Barris. Les flames i el fum van començar a omplir el pis i quan els serveis d'emergències hi van arribar ja no van poder fer res per salvar la vida de la dona, que no va poder sortir a temps de l'habitatge.
🔴 Sigues el primer a rebre les notícies d'última hora d'ElCaso.cat al teu WhatsApp. Clica aquí, és gratuït!